AndroidHealthClinic

OMFG Dit zijn dus 100% Antillianen...

Had ooit eens samengewoont met een antiliaanse.
Paps had het erg zwaar,werkte zo af en toe eens,had een torenhoge belastingschuld.
Kwam er niet meer uit,zat aan de coke.
Wilde z,n vrouw kapot schieten,z,n dochter dook boven op hem.
Daarop rende die naar buiten ,ik erachteraan.
Dook hij ineens achter een auto vandaan en schreeuwde dat ik op moest rotten.
Hij had op dat moment wel zijn pistool op me gericht.
Fijne lui,NOT!!!!!! :mad:

Ik heb nu een Surinaamse,dus Boogie soulmate van me het is een mooie mix geworden die dochter van me.
En mijn vrouw moet ook geen antilianen en ook geen relsuri,s.

ahahah wat een lui zeg!
wel shit he, wat kolonialisme wel niet allemaal kan doen!
Hoe moeten nederland deze poep nou gaan opruimen? Er in gaan roeren is niet zo slim want dan gaat het stinken.

Wat een TUIG!!!! Link word ik hier van!!! VUIL TUIG! UITSCHOT IS HET!!!
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Zo...dat lucht op! :p

Laatst las ik dat WIJ als Nederlander niet eens zomaar naar de Antillen mogen verhuizen. Je schijnt dan een visum nodig te hebben. ???

En zij mogen hier gewoon naar binnen en binnen blijven. Hoe bedoel je discriminatie!

maniac zei:
Laatst las ik dat WIJ als Nederlander niet eens zomaar naar de Antillen mogen verhuizen. Je schijnt dan een visum nodig te hebben. ???

En zij mogen hier gewoon naar binnen en binnen blijven. Hoe bedoel je discriminatie!

In bijna alle landen moet je het land wat kunnen bieden.
Hetzij een bedrijf of working skills.
Anders is de kans erg groot dat je er echt niet inkomt.
Heb het geprobeert in Zwitserland,maar helaas.
Als bedrijf moet je daar garant staan voor je personeel.
En ze werken daar met status,na 12 jaar maak je kans om genaturaliseerd te worden. :mad:

Wat hier wordt gezegd geldt inderdaad voor 90% van de Antilianen van Curacao. Gek genoeg zijn Arubanen VEEL hardere werkers, terwijl die eilanden maar 20 minuten van elkaar per boot verwijderd zijn van elkaar.

Die vent in het filmpje zegt het wel heel mooi: Uitkering is bullshit! Hahaha, hij is te lui om te werken, maar zelfs ook nog te lui om een uitkering aan te vragen!
Wel een verstandige meid aan het eind van het filmpje, je merkt ook dat ze beter articuleert en beter gekleed gaat dan de rest, dus die andere 10% zit ook nog verstopt in Nederland!

DBC01 zei:
Het is nu eenmaal zo. Ik werk soms met mensen die langdurig met verschillende bevolkingsgroepen hebben gewerkt. En die zeggen hetzelfde: Antillianen zijnn per definitie LUI. Dat zie je ook op de Antillen, alles komt morgen, betalen doen we nooit en we blijven lekker zitten. Marokkanen hebben een duidelijk criminele inslag en Nederlandse werknemers zeiken en zeuren vooral en doen er alles aan om pauzes te rekken of hun tijd te besteden aan eigen zaken in de tijd van de baas.
Zo hebben we allemaal wat :D:D:D

Je gaat ons nederlanders tog niet over de marrokaanse of antiliaanse kam scheren he:D

"wat kan ik doen? ik kan niks! ik kan niks doen"
:roflol:
daarom moet je ook terug:D

DBC01 zei:
['Uitkeering is shit man hier, je moet lang wachten en allemaal bullshit man, en werk? Geef me dan werk? Hey geef me werk dan! Niet? Dan moet ik een uitkering hebben!'

Er is maar 1 ding dat je moet: je klep dicht houden en aan de slag, en als je dat niet aanstaat dan zit er weer maar 1 ding op: terug naar je eigen land, waar alles veel beter geregeld is, toch? Een paar voorbeelden:

- Volledig corrupte regering / land
- Die aperte oetlul van een Anthony Godett die, omdat hij zelf door justitie vervolgd werd, zijn geestelijk gehandicapte autistische zusje premier maakte
- Probleemloos met lekkere bolletjes in je kont naar NL
- Roepen dat er op de Antillen niks te doen is terwijl de eilanden ronduit een puinzooi zijn en er genoeg op te bouwen is
- Investeerders haken af vanwege de allerbelabberdste mentaliteit van de werknemers

Dat het daar zo'n troep is hebben ze alleen aan zichzelf te danken . Iedere helpende hand die NL (maar ook andere landen) de afgelopen 10 jaar heeft uitgestoken wordt meteen betiteld als Neo-Kolonialisme en resoluut afgewezen met de tekst "wij regelen onze zaakjes zelf wel". Daarmee hebben ze wat mij betreft al het recht van spreken verloren. Ik vind dat NL moet kiezen: of hulp wordt opgelegd óf alle hulp wordt direct stopgezet, de eilanden krijgen een status aparte en ze zoeken het maar uit daar.

BramHoogkamer zei:
In bijna alle landen moet je het land wat kunnen bieden.
Hetzij een bedrijf of working skills.
Anders is de kans erg groot dat je er echt niet inkomt.
Heb het geprobeert in Zwitserland,maar helaas.
Als bedrijf moet je daar garant staan voor je personeel.
En ze werken daar met status,na 12 jaar maak je kans om genaturaliseerd te worden. :mad:

Maar dit is een andere situatie. ZIJ mogen wel vrij hierheen komen omdat ze ook "nederlander" zijn. En terugsturen kan daarom niet volgens velen.

Maar WIJ kunnen niet vrij daarheen(of blijven) terwijl wij eigenlijk dezelfde rechten, als die zij claimen, hebben.

maniac zei:
Maar dit is een andere situatie. ZIJ mogen wel vrij hierheen komen omdat ze ook "nederlander" zijn. En terugsturen kan daarom niet volgens velen.

Maar WIJ kunnen niet vrij daarheen(of blijven) terwijl wij eigenlijk dezelfde rechten, als die zij claimen, hebben.
oftewel; eruit met die lui, laat ze maar lekker onafhankelijk wezen in hun eentje, dit k*tland is al veel te lang veel te goed voor ze geweest:mad:

• Topic Starter Topic Starter
We hadden daar nooit dat stomme eiland moeten pakken dames!

maniac zei:

hehe,ooit eens voorgesteld om daar katholieke kerk te bouwen?
Denk dat je gelinched wordt.

Terug
Naar boven