Fitness Seller

On the road voeding

xeoMe

Dutch Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m77
Massa
79kg
School begint weer en ik heb nu echt even hulp nodig!

Ik zoek een product wat je makkelijk kan meenemen onderweg en wat genoeg kcal en eiwit gevat.

+- 375 Kcal per maaltijd
+- 25gr eiwit per maaltijd.

Scheelt weer een topic,

Kip met rijst ik heb et al een paar keer geprobeerd klaar te maken en mee te nemen.
Rijst en kip koken en in de koelkast bewaren.
Meegenomen met een vacuum bak richting school.
Op school was het heel droog en kreeg het totaal niet door mijn keel.

Doe ik het verkeerd??

Volkorenbrood met kipfilet of zalmfilet bijvoorbeeld? Lijkt me een stuk makkelijker dan zo een bak rijst.

• Topic Starter Topic Starter
Nog meer opties??

Tonijn is niet te doen dat is instant kotsen helaas :(

Havermout/Whey/Water ga ik proberen.
Blik met iets van bonen ga ik ook even testen

- 1/2 halve bak kwark met muesli
- pleur wat appelmoes ( zonder suiker ) over die rijst
- gekookte eieren
- whey + rijstwafels + stuk fruit
- complex carb gainer ( xxl nutrition )
- ei-eiwit + havermout in de blender, vervolgens pannenkoeken van bakken

Gewoon brood met dik beleg en wat fruit en noten.
2 hardgekookte eitjes erbij en dan een pak melk en ik denk dat je daar aardig de dag mee door kan komen.

Gewoon kipfilet of kalkoenfilet in brokjes gebakken met groente, dressing en volkorenbrood.

Toen ik nog op school zat nam ik mee: magere kwark, tonijn (geen opties dus begrijp ik), boterhammen met pindakaas of kalkoenfilet. Uiteraard nam ik ook eens op trainingsdagen een eiwitreep mee, een shakebeker en shakepoeder in een zakje. Supplementen en water nam ik heel de dag door.

Ik neem dagelijks naar mijn werk mee: maaltijd die mijn vriendin de avond ervoor heeft gekookt (veel groente en vlees/vis) en een shakebeker en shakepoeder in een zakje. De shake drink ik achter mijn pc op, mijn meegebrachte eten warm ik in de 2 pauzes op. Supplementen en water neem ik nog heel de dag door.

Drink wat water bij die kipfilet. Helpt wonderen ;)
Misschien kan je ook eens naar suikervrije sausjes zoeken.

Broodje met ei+ham+kaas. :cool:

Kip- en kalkoenfilet en pindakaas.

Er is vast ook wel een supermarkt in de buurt. Dan koop je een liter melk, wegtanken in de pauze en klaar.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de opties ga zeker de meeste dingen hier proberen.

raar maar waar ik lust geen melk maar ik ga wel bikkelen voor melk.
tonijn en bonen en blik gekocht vanmiddag morgen ochtend/middag ff opeten kijken of het is te doen.
Kipfilet ook nog ff lekker kijken met water.
Rijst met sausje en havermout mixjes proberen.

whey en brinta(niet te veel brinta...dan word het echt ranzig)...water er op...shaken maar!
Volkoren Brood met veel kipfilet ... wat mosterd(voor de smaak)
banaan voor tussendoor...eventueel op volkoren brood
Kwark met melk en aanmaak limonade in 'n soort van termos kan mee nemen...liever alleen kwark...maar dat komt niet meer uit de kan en warm is het niet te vreten!
Hebben jullie geen magnetron op school?dan is kip met zilvervliesrijst namelijk wel smakelijk...probeer het eens met ananas stukjes er door (liefst vers) dan blijft het ook wat smakelijker...zoet zuur sausje er door...(tomaten saus zitten minder suikers in...doe ik ook wel eens)
Je kunt trouwens ook zilvervliesrijst met met wit vis(panga...talapia enz.) doen...die vis bak je gaar icm peper en ketjap...das lekker...aan de vis zelf zit weinig tot geen smaak...
Zelf whey repen maken met muslie en honing...resepten staan hier wel op het forum...
Er is echt genoeg te bedenken...
Succes

Laatst bewerkt:
Je mag ook best het eten wat lekkerder maken hoor :P; zelf doe ik altijd wat (zelfgemaakte) mayonaise + olijven door de tonijn, of door de rijst met kipfilet dingen als mayo, tomatensaus, zoetzure saus met ananas ofzo om het wat smeuïger te maken, voordeel van rijst + kip is dat het zo weinig vet bevat dat je je imho niet echt druk hoeft te maken om dat beetje aan eventuele saus wat je toevoegt, zeker als je toch niet aan het cutten bent.

Terug
Naar boven