Fitness Seller

onderarmen

Tot je gaat fappen bedoel je?

876 581.277 uur

Tot je volgende training (of fapsessie idd)

Heldere vraag :thumb:

onderarmen pak je vanzelf mee met training

Verbeter mij als ik het fout heb maar volgens mij bestaat het grootste gedeelte van je onderarmen uit ''Slow twitch muscle fibers'' ook wel spiervezel type 1 genoemd. Deze spiervezel type contraheert heel traag en genereren weinig kracht maar zijn bijna niet vermoei baar, dus kan je ze volgens mij elke dag trainen. zelfde verhaal voor kuiten.

Verbeter mij als ik het fout heb maar volgens mij bestaat het grootste gedeelte van je onderarmen uit ''Slow twitch muscle fibers'' ook wel spiervezel type 1 genoemd. Deze spiervezel type contraheert heel traag en genereren weinig kracht maar zijn bijna niet vermoei baar, dus kan je ze volgens mij elke dag trainen. zelfde verhaal voor kuiten.

Denk dat je iets fout doet maat, ik kan na een kuit training echt niet nog een keer hetzelfde doen de dag erna hoor :(

Denk dat je iets fout doet maat, ik kan na een kuit training echt niet nog een keer hetzelfde doen de dag erna hoor :(

Het hoort niet omdat normaal gesproken (uitzonderingen daar gelaten) je kuit ook het grootste gedeelte uit ''slowtwitch'' bestaat. Je kuiten kunnen heel snel herstellen omdat er veel mitochondriën aanwezig zijn in je spier. Deze spier gebruik je overigens heel vaak per dag, dus ze zijn wel wat gewend. bij mij zijn m'n kuiten het beste ontwikkeld.

Terug
Naar boven