AndroidHealthClinic

onderscheppen koerierpakketje?

Persistence

Cool Novice
Waardering
1
Hoe groot is de kans dat je koerierpakketje (bestelling prohormoontjes via internet) onderschept wordt? Het risico waard of op voorhand al weggegooid geld ivm met de hoge onderscheppingskans?

Ligt eraan vanwaar je het bestelt

Wat ik vroeger altijd deed als ik radardetectors bestelde in the big usa, was op het pakketje "GIFT" laten schrijven. Over een cadeau hoeft namelijk geen invoerkosten betaald te worden.
Dit heeft altijd goed gewerkt, alleen weet ik niet of dat wel werkt met een bekende (1fast400 bijv.) supp shop. Ze zouden dan de herkomst min of meer moeten verdoezelen door er een particulier op te zetten ipv de naam van de suppshop.

Yzord zei:
Wat ik vroeger altijd deed als ik radardetectors bestelde in the big usa, was op het pakketje "GIFT" laten schrijven. Over een cadeau hoeft namelijk geen invoerkosten betaald te worden.
Dit heeft altijd goed gewerkt, alleen weet ik niet of dat wel werkt met een bekende (1fast400 bijv.) supp shop. Ze zouden dan de herkomst min of meer moeten verdoezelen door er een particulier op te zetten ipv de naam van de suppshop.

wat moest jij met radardetectors maatje ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil het misschién kopen via de site lbnutrition.com. Ze profileren zich als een Indiaas bedrijf, maar het is volgens mij gewoon een Amerikaans bedrijf dat met z'n internetactiviteiten handelt vanuit India om onder de prohormoonban uit te komen.

Momenteel is de kans vrij groot, het inklaringsfeest voor de transporteurs zorgt er voor dat in ieder geval een de invoerrechten en btw heffen waar mogelijk en bij verdachte pakketjes wordt het dan ook nog eens geopend.

Hoor steeds meer over geopende pakketen, amper nog de moeite waard om het risico te nemen.

Het is overigens wel een Indiaas bedrijf en ook gevestigd daar. Shipping via Bluedart kan alleen uit Azie komen.

€ 47,- voor een potje M1T excl verzendkosten is natuurlijke ook pokkeduur.

Als je het uit de USA haalt is de kans vrij groot dat het onderschept wordt. Ikzelf ben zo ook door schade en schande wijs geworden. Tegenwoordig laat ik het uit de UK komen. Okay je betaalt wat meer maar de kans dat het aankomt is groter.
Klote -douane, Nederland moet weer het braafste jongetje van de klas zijn wat betreft het doping beleid....

LOL.
Ik krijg al een paar jaartjes vanalles binnen wat een stukje vervelender is dan pro hormoontjes :D
1 x een verzending van 500D-bol + 500T-bol bij de douane achter gebleven, maar verder ook geen last van gehad. (verteld dat er medicijnen in zaten)

maar waarom geld uitgeven aan prohormonen? Wel de bijwerkingen maar niet de progressie............ en bovendien zijn ze belachelijk duur :D

Yzord zei:

Of er CAR ALARM op laten zetten, dat is ook invoerrechten vrij:D

weet iemand misschien een manier hoe ik formestaan of 6-oxo in nederland kan krijgen.
als ik dit ga bestellen met een pakketje met zma via fedex ben ik bang dat ik het niet binne krijg.

Ken je niemand in usa?
Laat die het dan versturen

kies gewoon voor usps als het kan duurt zo'n 10a 12 dagen maar je krijgt het wel langs de douane...

denk je serieus dat je formestaan (E-form) via USPS wel thuis krijgt?
ken t wel een keer proberen.
ik heb een vrij groote bestelling dus ik verwacht wel dat i gecontroleerd word.
bestelling:

2x 10 lb whey
7x 180 capsules ZMA
1 pot vendetta
en dan nog een paar potjes met amino`s moet nog ff kijken welke BCAA of glutamine heeft iemand hier misschien nog een tip voor?

Momenteel krijg ik iets geshipped via USPS, maaruh blijft toch hangen bij customs authorities

Detailed Results:
,

wat heb je besteld?
weet je nu al zeker dat je een naheffing krijgt?

Niks wat illegaal is in ieder geval. En als het goed is niet, want ik heb 'GIFT' op het pakketje laten zetten.

bij 1fast400?
k ga ook bestellen binnekort ken ik ook wel ff vragen of ze GIFT erop kunnen zetten.
wel raar voedingsupplementen als cadeau???

Terug
Naar boven