Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de Belgische douane doet ook alles open uit USA! Onlangs grippers enzo van IronMind besteld en kreeg een factuur met daarop ¬82 invoerrechten!!!! Dat is duurder dan de verzendkosten zelf :|
de Belgische douane doet ook alles open uit USA! Onlangs grippers enzo van IronMind besteld en kreeg een factuur met daarop ¬82 invoerrechten!!!! Dat is duurder dan de verzendkosten zelf :|
Dat vind ik vreemd. Ik heb zelf vele keren besteld uit de VS en slechts één keer hadden ze het open gedaan, toen ik besteld had via Internationale postservice.
Ik heb zelfs nog contact opgenomen met ABX om te vragen wat en wanneer de douane controleerd en ik kreeg te horen dat het afhing van wie de controle deed en dat ze meestal steekproven deden of met honden controlerden.
Mochten ze werkelijk alles wat uit de VS naar België komt controleren dan zouden ze handen te kort hebben.