XXL Nutrition

onderzoekje woonwensen (karma!)

lola7815

Advanced Bodybuilder
Waardering
53
Lengte
1m69
Massa
70kg
In het kader van een grootschalig renovatieproject zijn we geïnteresseerd naar de woonwensen van verschillende doelgroepen. En de eisen die zij stellen aan hun woning. Daarom hebben we deze korte enquete opgesteld (max 3 minuten) en hopen wij dat u ons hiermee wilt helpen, alvast bedankt.

karma voor de mensen die hem invullen, misschien dat het wat extra reactie geeft :P

klik om de enquete in te vullen

klaar!

Done

Fertig!

You're welcome!

Ingevuld.

Done.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor uw deelname aan dit onderzoek, ook namens ThesisTools!

Karma graag!

gedaan, alhoewel ik bij een vraag niet wist wat ik in moet vullen. bij de opervlakte van mijn huis heb ik 80 m2 ingevuld :(

karma please. (grootste karma sl*t van den haag en omstreken) :D

En ook ingevuld, lekker korte enquete :)

done..

Done!

Klaar

In het kader van een grootschalig renovatieproject zijn we geïnteresseerd naar de woonwensen van verschillende doelgroepen. En de eisen die zij stellen aan hun woning. Daarom hebben we deze korte enquete opgesteld (max 3 minuten) en hopen wij dat u ons hiermee wilt helpen, alvast bedankt.

karma voor de mensen die hem invullen, misschien dat het wat extra reactie geeft :P

klik om de enquete in te vullen

Het laatste stukje van de enquête is een beetje apart, aangezien energiekosten en milieu belasting met elkaar samenhangen lijkt mij. Zou raar zijn als er een significant verschil in stemmen zou zijn tussen die 2 opties.

Terug
Naar boven