MuscleMeat

One plus one telefoon

Had laatst gelezen dat de 64gb versie is uitverkocht.

Als dat echt zo is kan je beter even op MP zoeken naar een nieuwe (met gesealde verpakking)

• Topic Starter Topic Starter
Had laatst gelezen dat de 64gb versie is uitverkocht.

Als dat echt zo is kan je beter even op MP zoeken naar een nieuwe (met gesealde verpakking)

mhmmm zou balen zijn. thanks voor de info, ben helaas niet zo van tweedehands dingen kopen ook al zit het in de verpakking (argwaan 2 the max) dus dan zal ik moeten wachten :(

mhmmm zou balen zijn. thanks voor de info, ben helaas niet zo van tweedehands dingen kopen ook al zit het in de verpakking (argwaan 2 the max) dus dan zal ik moeten wachten :(

Ik weet het niet zeker he... Maar zoiets las ik.
Zomer 2015 komt de One Two uit, er is dus een kans dat het kan kloppen.

Mocht ik een invite krijgen, dan zal ik m jou gunnen.

Heb nog paar invites. Stuur maar PM als je hem wilt

one 2 is nog niet officieel bevestigd. plus hij wordt duurder en amper beter.

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds opzoek naar een invite mocht iemand er 1 hebben voor me :)

Invite via tweakers gekregen, heb hem inmiddels een maand of 2 :)

Ben ik de enige die zich afvraagt wat dan inviten inhoud?
Waarom moet iemand je uitnodigen voor een telefoon?

En tevreden ermee? heb zelf zojuist invite geregeld, kan niet wachten tot ik dit speeltje binnen heb hehe

Hij werkt goed en hij is snel, alles is aanpasbaar.

Een klein probleempje die ik ervaar is, dat de geimporteerde muziek van de andere mobiel soms vast loopt en dat de boksen totaal vastlopen en raar geluid gaan maken. Na het resetten van de mobiel doet hij het wel gewoon weer.

Hij werkt goed en hij is snel, alles is aanpasbaar.

Een klein probleempje die ik ervaar is, dat de geimporteerde muziek van de andere mobiel soms vast loopt en dat de boksen totaal vastlopen en raar geluid gaan maken. Na het resetten van de mobiel doet hij het wel gewoon weer.

wat zegt de batterij? Gaat die een beetje lang mee? en is het formaat niet te groot?

Batterij gaat bij mij makkelijk een dagje mee.

Als ik filmpjes ga kijken enzo, dan haal ik er 15 uur ofzo mee.

Tot nu toe niet echt een minpunt tegengekomen.

Batterij gaat bij mij makkelijk een dagje mee.

Als ik filmpjes ga kijken enzo, dan haal ik er 15 uur ofzo mee.

Tot nu toe niet echt een minpunt tegengekomen.

Hoe krasbestendig is hij? heb je hoesje of is dat niet nodig? Ik steek mn phone altijd in mn broekzak en ga er mee trainen.

Scherm is een gorilla glas, ikzelf heb het nooit voor me kaar gekregen een kras erop te krijgen.

Achterkant is van een apart materiaal gemaakt (sandstone oid), die krast niet.

Terug
Naar boven