XXL Nutrition

One plus one telefoon

Scherm is een gorilla glas, ikzelf heb het nooit voor me kaar gekregen een kras erop te krijgen.

Achterkant is van een apart materiaal gemaakt (sandstone oid), die krast niet.

Heb je ook douanekosten moeten betalen? Ken iemand in Belgie die hem ook besteld had en die moest nog eens 70 euro bijbetalen voor dat ze hem vrijgaven bij de douane. Invoerkosten ofz.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij komt idd uit Londen. Had hem netjes binnen 4 dagen binnen. Ik heb zelf een achterkanthoesje gekocht en Nillkin 9 glass, nillkin 9 glass veegt veel makkelijker dan het originele scherm.

De batterij hangt van de intensiviteit af, zoals vandaag best intensief gebruikt nu nog 28% over. Met normaal gebruik kan je er bijna 1,5 tot 2 dagen mee.

5,5 inch only?

Iemand toevallig nog invite over? Had m'n telefoon verkocht omdat er tegenwoordig genoeg invites te vinden zijn, maar nu kan ik natuurlijk weer niks vinden :grumble:

Heb er laatst kort achter elkaar 2 gekregen maar die zijn helaas weg. Ik zal ze ook posten als ik er toevallig 1 krijg.

Thnx guise. Naaiende is dat m'n broertje (heeft OPO) laatst ook nog paar invites had gekregen (nu expired), dus uiteindelijk zal ik ze wel krijgen, maar zwaar kut om ondertussen zonder mobi te zitten :o

• Topic Starter Topic Starter
Nog een invite nodig? Heb er net een binnen.

Terug
Naar boven