AndroidHealthClinic

(Onervaren Hulp nodig.) Sporschool, Soort oefeningen.

Rob14

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben Rob. Ik ben 14 jaar en zou graag spieren gaan trainen. Nu ik 14 ben mag ik naar de sportschool bij ons in de buurt. Ik ben bijna 1,80 lang (tussen de 177 en 180cm ongeveer.) en weeg ongeveer 70 kilo. Ik ben best wel breed. Niet als in dik maar als in breed:D Maar ik zou graag wat info hebben over hoe te beginnen. Ik wil zelf graag m'n borstspieren, abs en armen trainen (wil iedere puber volgensmij:p). Maar welke apparaten en oefeningen zou ik kunnen gebruiken? (in de sportschool dan, thuis ga ik er niet aan beginnen, dat werkt voor mij gewoon niet:rolleyes:). En ga nou niks zeggen over dat het slecht is voor m'n groei want daar geloof ik eeeecht niet in.:cool: Graag zou ik wat van jullie horen:)

Groeten,
Rob.

Zorg altijd dat je als je borst traint, ook je rug gaat trainen. Zelfde geld ook voor Biceps triceps. Tegenoverliggende spiergroepen altijd trainen. Dus alleen borst, abs en armen is niet voldoende.

Ga beginnen met samengestelde oefeningen, vraag in de sportschool maar wat voor oefeningen dat zijn.

Succes kerel.

Beste Rob,

Eerst en vooral moet je je inlezen op het forum, vooral de stickies!

En met alleen borst, armen en buik te trainen ga je problemen krijgen..:D

• Topic Starter Topic Starter
Jaa ik ben al lekker aan het lezen:D Maar bedankt over de tip met tegenoverliggende spieren. Daar heb ik zeker wat aan:thumbs:

Ik gaa gewoon een beetje van alles wat doen, Maar dan rest mij nog 1 vraag:D, Hoeveel keer in de week naar de sportschool, Ik heb de hele week na school gewoon tijd. Dus in principe kan ik zoveel gaan als ik wil, maar 4 keer in de week 1 uur trainen lijkt me ruim voldoende toch?, en natuurlijk niet 4 keer achter elkaar maar Maandag, woensdag, vrijdag, zaterdag ofzoiets?:lick:

14 jaar 1,80 m en 70 kilo.

belooft wat

Hier anders wat foto's..:D
Maar Ezravdb was dat sarc. bedoeld?:treuren:

P30-08-09_20.15[01].jpg

P30-08-09_20.17.jpg

P30-08-09_20.14[02].jpg

P30-08-09_20.11.jpg

sniperx is terug :(

Mag ik vragen wat je daar mee bedoeld?:p

Oke,

maar wat bedoelen jullie met SniperX ofzo?:eek:

Gewoon gevraagd?:D Het mocht gewoon. hoezo?
Maar dan weet ik nog steeds niet van dat SniperX xD

Ja ik heb het gevonden. Hij kreeg allemaal E-mails enzo, iedereen zat hem af te zeiken alleen ik weet nog niet waarom. Maar hoezo hij is terug???? Denken jullie dat ik ook zo ben ofzo?

Of denken jullie dat ik die gast ben??

Laatst bewerkt:
bingo.

Ik kom hier om iets te doen, iets te bereiken krijg ik dit???, Maar waarom zien jullie mij aan voor hem??

Terug
Naar boven