MuscleMeat

Ongezond eten effecten

Raymbo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
65kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik zit met een vraagje, ik let nu een tijdje op mijn eten, ik vermijd alles wat ongezond is (chips, friet e.d.). Maar ik hoef eigenlijk helemaal niet slank te zijn ofzo, als ik maar spiermassa opbouwen. Is voor het opbouwen van spiermassa ook gezond eten nodig of kan ik ook gewoon chips enzo eten, zolang ik maar de benodigde eiwitten binnen krijg?

Als beginner is 500 kcal boven onderhoud prima.
Dat kan iifym zijn, als je maar wel telt!

Hallo,

Ik zit met een vraagje, ik let nu een tijdje op mijn eten, ik vermijd alles wat ongezond is (chips, friet e.d.). Maar ik hoef eigenlijk helemaal niet slank te zijn ofzo, als ik maar spiermassa opbouwen. Is voor het opbouwen van spiermassa ook gezond eten nodig of kan ik ook gewoon chips enzo eten, zolang ik maar de benodigde eiwitten binnen krijg?

Kijk naar: 600pound life, dan weet je toch al genoeg

1.80M, 65 kg. VRETUUHH! :D

Hallo,

Dat maakt eigenlijk niet uit, al is het natuurlijk wel zo dat wanneer je ziek wordt door ongezonde voeding (op korte termijn: vitamine- en mineraaldeficienties, op lange termijn met name hart- en vaatziekten), je aardig snel ook weer de gewonnen spiermassa inlevert.

Terug
Naar boven