AndroidHealthClinic

Ongv half jaartje traint

JordiV

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m80
Beetje ziekjes vandaag dus dacht zal is wat fotos maken na half jaartje trainen.

Hierbij heb ik anderhalve maand geleden wel 3 weken uitgelegen vanwege operatie maar nu in totaal bijna half jaartje et trainen.

Ik probeer zo goed mogelijk op me voedingsschemate letten en dat is ook best wel goed gelukt enkel in et weekend is et altijd maar stuk minder mar doe me best ;p

Ben opzich best tevreden met resultaat, want vroeger was echt zo mager menneke mja ben benieuwd wat jullie ervan vinden :).

10zwea1.jpg

2sb7s45.jpg

mx0ieg.jpg

180cm
69 (binnenkort ff wege)

Voedingschema:
6 sneden met kipfilet
6 sneden met kipfilet
120gr Rijst
Appel
Soep-Groenten- 2 stukken vlees (kip)
500gr kwark
30gr cashew noten
4 sneden met kipfilet

Laatst bewerkt:
geef ons wat meer info over je huidige voeding, lengte, gewicht, ...

• Topic Starter Topic Starter
yo heb et er al bij gezet;p

je ziet toch al het een en het ander ;)

Netjes hoor!

Na een half jaartje ziet er zeker goed uit! Ik ben ook vrij mager, dus een goede motivatie :)

Na een half jaartje ziet er zeker goed uit! Ik ben ook vrij mager, dus een goede motivatie :)

Thanks maar ik weet zeker dat ik er toch stuk meer uit had kunnen halen maar je moet ook genieten van et leven waardoor de training/voeding niet altijd zo geweldig zijn;p ma et begin is gemaakt en et is nu gewoon een gewoonte voor me om na et eten na de sportschool te gaan tis gezellig en telkens proberen zoveel mogelijk uit een training te halen geweldig gevoel!

Mooi begin.
Btw: Apart die ader over je linker bicep, komt niet vaak voor denk ik :P

Netjes!

Borst had wat voller gemogen, heb je ook begin foto's?

Borst had wat voller gemogen, heb je ook begin foto's?

Nee helaas geen begin fotos maar denk dat je zelf wel bij voor kan stellen hoe ik begonnen was ;p

Borst vind ik zelf ook maar tegen vallen met groeien maja et zal wel zijn tijd nodig hebben

Heb je geen before pics?

meer vreten is de clue

wat een reactie:rolleyes: is zeker je standaard antwoord bij mensen die nog er nog niet als een beest uit zien?

als je gewoon kijkt nar wat ik eet zie je dat ik 2900-3000kcal zit, et punt is gewoon dat ik niet het half jaar lang iedere dag precies volgens schema kon lopen.

Maar hoop echt als half jaar verder weer ben er al stuk beter uit te zien:D

Komt al vorm in kerel, gewoon doorgaan. En wat dat meer vreten betreft, lekker laten. Gewoon zo clean mogelijk bulken hoef je ook (bijna) niet te cutten en maak je goeie gains. En dat doe je al dus ja (:

Terug
Naar boven