MuscleMeat

Ongv half jaartje traint

Ja een schema maken met 3000kcal en het elke dag hanteren is ook iets anders he vriend.
Als jij een half jaar 3000kcal zou hebben gegeten dag in dag uit dan was je nu 10 kilo zwaarder waarschijnlijk.

Dus ik blijf er bij; Meer eten en dit ook consequent volhouden.

Is overigens niet negatief bedoeld, maar ik zat zelf tijden lang op 80kg, heb 1x echt een voedinsgsschema gehanteerd en ben direct 8kg aangekomen. Ik dacht dat een beetje brood eten en wat eiwit en af en toe kwark wel genoeg was, maar consequent elke dag volhouden geeft je echt eht beste resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ja een schema maken met 3000kcal en het elke dag hanteren is ook iets anders he vriend.
Als jij een half jaar 3000kcal zou hebben gegeten dag in dag uit dan was je nu 10 kilo zwaarder waarschijnlijk.

Dus ik blijf er bij; Meer eten en dit ook consequent volhouden.

Is overigens niet negatief bedoeld, maar ik zat zelf tijden lang op 80kg, heb 1x echt een voedinsgsschema gehanteerd en ben direct 8kg aangekomen. Ik dacht dat een beetje brood eten en wat eiwit en af en toe kwark wel genoeg was, maar consequent elke dag volhouden geeft je echt eht beste resultaat.

Yep heb je helemaal gelijk in heb ik ook wel gemerkt op begin was het meer van .. ik moet meer als normaal eten met bak kwark erbij en wat kip, maar uiteindelijk als je voedingsschemamaakt zie je dat je toch nog heel wat te kort komt.

Nu dat ik er goed aan hou merk ik wel degelijk de vooruitgang die ik boek :)

Yep heb je helemaal gelijk in heb ik ook wel gemerkt op begin was het meer van .. ik moet meer als normaal eten met bak kwark erbij en wat kip, maar uiteindelijk als je voedingsschemamaakt zie je dat je toch nog heel wat te kort komt.

Nu dat ik er goed aan hou merk ik wel degelijk de vooruitgang die ik boek :)

Ja drm als je gwn clean eet dan verbaas je jezelf nog hoeveel je wel kan eten :)

goede startbasis alvast!

• Topic Starter Topic Starter
De motivatie in trainen is gewoon zo sterk en heb er zoveel plezier in dus gaat goede kant op.

Ik zit enkel wel met een vraag ik merk sinds dat ik begonnen ben met trainen dat me rug/schouders al een heel stuk breder zijn geworden dan vergeleken met vroeger vooral aan de kleding is et goed te merken nu;p.

Alleen als ik zo door blijf trainen me rug blijft toch niet breder worden? Klinkt misschien raar maar mijn streef is om mooi fysiek te krijgen niet te breed.. Ik hou der gewoon neit van als me rug heel breed worden vergeleken met me smalle heup natuurlijk is dit nu nog helemaal niet zo maar als dit zo blijft groeien is niet echt me ding..

Klinkt misschien heel idioot ma k weet niet heb daar gewoon niets mee aan welke oefening ligt dit vooral?

In het begin veranderd je lichaamshouding ook.
Je gaat wat rechter lopen, schouders hangen minder naar voren en dit geeft al een bredere look.
Voor de rest zal het veel liggen aan massa.
Denk aan grotere lats en schouders, waardoor je ook breder oogt.

mooie progressie

Je rug valt echt wel mee hoor.
Lijkt mss nu in het begin zo dat hij mad erg groeit.
in t begin gaat t sowieso snel met voedingsschema.
En je houding veranderd idd ook.

Gewoon lekker doortrainen dus. je wordt echt geen arnold in een jaar tijd hoor.

Mooie basis

Voedingsschema eens herbekijken als je het mij vraagt.

Terug
Naar boven