MuscleMeat

online geld bijverdienen

KaLe zei:
Dit kan ook :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Zodra wij dit binnen hebben, activeren wij jou account en kun je aan de slag als model.

Met zo'n foute spelling zou ik al niet eens meer verder kijken ;)

Maargoed. Ff over die hoofdsite. Je mag er wel vanuit gaan dat het fake is. Sites die wel uitbetalen geven niet meer dan een euro per maand ongeveer ;)

Ik heb eens 100 gulden verdient met AdFrame. Het was een programma dat je moest draaien en dat programma toonde dan banners op je monitor als je een internet verbinding had. Dit was alleen geschikt voor modemverbindingen (want die kosten per min geld natuurlijk). Nu waren er wat knapen geweest die met een paar man dat programma hebben gekraakt en zo was het mogelijk om met je kabelverbinding te internetten. Hier kwamen ze al snel achter en maakten weer een andere beveiliging (inmiddels had ik alweer 50 gulden verdiend ofzo :D). Deze beveiliging werd ook snel genoeg gekraakt en verdiende ik weer een gulden of 50 erbij :D Op den duur gingen ze uitbetalen en had ik dus 100 gulden verdiend met echt niks doen. In een maandje tijd. Kon nog meer worden, maar helaas ging AdFrame toen plat vanwege dat misbruik :D

(Oja, hier heb ik nog een bankafschrift van :P Dus als bitches het niet geloven ;))

benchMarc zei:
Maargoed. Ff over die hoofdsite. Je mag er wel vanuit gaan dat het fake is. Sites die wel uitbetalen geven niet meer dan een euro per maand ongeveer ;)

Ik heb eens 100 gulden verdient met AdFrame. Het was een programma dat je moest draaien en dat programma toonde dan banners op je monitor als je een internet verbinding had. Dit was alleen geschikt voor modemverbindingen (want die kosten per min geld natuurlijk). Nu waren er wat knapen geweest die met een paar man dat programma hebben gekraakt en zo was het mogelijk om met je kabelverbinding te internetten. Hier kwamen ze al snel achter en maakten weer een andere beveiliging (inmiddels had ik alweer 50 gulden verdiend ofzo :D). Deze beveiliging werd ook snel genoeg gekraakt en verdiende ik weer een gulden of 50 erbij :D Op den duur gingen ze uitbetalen en had ik dus 100 gulden verdiend met echt niks doen. In een maandje tijd. Kon nog meer worden, maar helaas ging AdFrame toen plat vanwege dat misbruik :D

(Oja, hier heb ik nog een bankafschrift van :P Dus als bitches het niet geloven ;))
:haha:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
hehe, maar er moet toch iets zijn waar je lekker op verdient? Het idee achter die survey-sites is wel erg goed. Bedrijven betalen geld voor iemand mening. Survey-sites zijn de bemiddelaars en steken de helft (of weet ik hoeveel) in hun zak en de rest krijg jij.

De meeste online survey's kom je niet voor in aanmerking omdat je geen US-resident bent. Als er dan al algemene survey's zijn is er altijd wel iets waardoor je buiten de boot valt. Voor die paar grijpstuivers de moeite niet waard.

Hehe, hier heb ik em nog:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Één ding heb ik toen geleerd. Wie geld wil verdienen moet slim zijn :P

(en ik heb er goed van kunnen zuipen)

Mocht jij toen al drinken kleine knul?

Terug
Naar boven