MuscleMeat

Only winstrol (stromba) kuurschema

keachi

Novice
Waardering
0
Hoi, Wie kan mij helpen met een kuurschema.
Ik train al tien jaar en heb geen ervaring met anabolica. Ik ben van plan om enkel winstrol kuur te nemen van Golden Gear.
Indien nodig mijn stats;

28jaar
176cm
91kg
20% vetp.

Ik ga sowieso dieten om vet te verbranden en zou pas tegen april beginnen.
ik heb 2 potjes van 10ml Winstrol depot GG 50mg/ml. Is dat genoeg?

Alvast bedankt om mij hierbij te helpen

Had je zelf misschien een kuurschema in gedachten? Als jij hier zelf een kuurschema neer kan zetten komt het doordachter over en laat het zien dat je je er zelf redelijk in verdiept heb. Het is natuurlij altijd makkelijk om anderen een kuurschema te laten maken..

Ik zeg niet niet om je af te zeiken of wat dan ook, ik doe je slechts een plezier.

Netjes dat je gelijk wilt spuiten in plaats van tabs! Je weet de voor- en nadelen van Winny depot neem ik aan?

Als je toch wilt spuiten waarom niet gelijk wat Test E ernaast?

winny spuiten is pijnlijk en vaak
50mg ed of minimaal eod is de way to go

haal je nog 2 vials erbij;)

dan heb je 40ml

1ml ed voor 40 dagen (een kleine 6 weken )

lijkt me een prima beginnerskuurtje

en nakuuren met nolvadex zou ik ook doen voor alle zekerheid alhoewel niet iedereen het met mij eens is daarover

beginnerkuur met ed zetten en dan ook nog eens wateroplossing...weet waar je aan begint makker

Zou in jouw geval toch met tabs beginnen gozer..ed 50 mg winny is prima. Goede ambitie om te willen spuiten, maar ik had er als last van bij neurobion, kun je nagaan! Is ook waterbasis en dat doet nu een maal meer pijn als ik de heren hier mag geloven..

wat is je precieze doelstelling met deze kuur?
test E 8 a 10 weken is denk k relaxter