MuscleMeat

Only winstrol (stromba) kuurschema

keachi

Novice
Waardering
0
Hoi, Wie kan mij helpen met een kuurschema.
Ik train al tien jaar en heb geen ervaring met anabolica. Ik ben van plan om enkel winstrol kuur te nemen van Golden Gear.
Indien nodig mijn stats;

28jaar
176cm
91kg
20% vetp.

Ik ga sowieso dieten om vet te verbranden en zou pas tegen april beginnen.
ik heb 2 potjes van 10ml Winstrol depot GG 50mg/ml. Is dat genoeg?

Alvast bedankt om mij hierbij te helpen

Had je zelf misschien een kuurschema in gedachten? Als jij hier zelf een kuurschema neer kan zetten komt het doordachter over en laat het zien dat je je er zelf redelijk in verdiept heb. Het is natuurlij altijd makkelijk om anderen een kuurschema te laten maken..

Ik zeg niet niet om je af te zeiken of wat dan ook, ik doe je slechts een plezier.

Netjes dat je gelijk wilt spuiten in plaats van tabs! Je weet de voor- en nadelen van Winny depot neem ik aan?

Als je toch wilt spuiten waarom niet gelijk wat Test E ernaast?

winny spuiten is pijnlijk en vaak
50mg ed of minimaal eod is de way to go

haal je nog 2 vials erbij;)

dan heb je 40ml

1ml ed voor 40 dagen (een kleine 6 weken )

lijkt me een prima beginnerskuurtje

en nakuuren met nolvadex zou ik ook doen voor alle zekerheid alhoewel niet iedereen het met mij eens is daarover

beginnerkuur met ed zetten en dan ook nog eens wateroplossing...weet waar je aan begint makker

Zou in jouw geval toch met tabs beginnen gozer..ed 50 mg winny is prima. Goede ambitie om te willen spuiten, maar ik had er als last van bij neurobion, kun je nagaan! Is ook waterbasis en dat doet nu een maal meer pijn als ik de heren hier mag geloven..

wat is je precieze doelstelling met deze kuur?
test E 8 a 10 weken is denk k relaxter

Zou in jouw geval toch met tabs beginnen gozer..ed 50 mg winny is prima. Goede ambitie om te willen spuiten, maar ik had er als last van bij neurobion, kun je nagaan! Is ook waterbasis en dat doet nu een maal meer pijn als ik de heren hier mag geloven..

Ik raad je ook aan tabs te gebruiken 40 mg ED voor 4-6weken ,zeker niet ED injecteren als het je eerste keer is , je moet ook nog kunnen gaan zitten !!

Is er dan zo een verschil tussen de winstrol depot van GG, GS en Zambon? Ik zelf gebruik de laatste en heb er totaal geen last van. Ook heb ik gelezen dat Zambon gebruik maakt van kristallen in de suspensie om zo een tragere afgifte te verzekeren zodat je EOD kan injecteren.

Is er dan zo een verschil tussen de winstrol depot van GG, GS en Zambon? Ik zelf gebruik de laatste en heb er totaal geen last van. Ook heb ik gelezen dat Zambon gebruik maakt van kristallen in de suspensie om zo een tragere afgifte te verzekeren zodat je EOD kan injecteren.

Zambon heeft zonder twijfel de beste Winny depot maar ik dacht dat die niet meer gemaakt werd?? Weet het niet zeker hoor. Kan jij er aan komen nog dan? :D

Winny depot ed of eod injecteren valt best wel mee.
De eerste paar keer misschien dat het pijn doet maar daar heb je ook 2 schouders voor (is wat ik de afgelopen keer heb gedaan.)
Maar zoals al eerder vermeld zou ik er wel 2 potjes bijhalen. Dan kun je wel een nette kuurtje in elkaar klutsen.

PS: wat ik heb gebruikt was ook water opgelost!

Succes met je eerste kuurtje:D
Je wordt direct goed ontmaagd met de naald ed of eod Winstrol...

Elke dag 50mg om te beginnen:eek: :eek: :eek: Dat is wel ruim aan de hoge kant. Waarom zou je niet beginnen met 30mg ed om te beginnen, ik denk dat dit ook wel aan zal slaan. Wat moet je dan nemen bij je 2e of 3e kuur als je met 50mg begint. Als je op 30mg begint en het slaat niet aan dan kun je nog altijd verhogen. Meer wil niet altijd zeggen beter.

Maar als ik naar de stats van de topicstarter kijk kan hij indd beter eerst ff wat cardio gaan doen. Anders heb je dalijk met je winny harde spieren getraind en dan staat er een laag vet overheen das ook zonde.

Die winny van gg kun je toch ook oraal innemen??
30x7x6=1260mg nee je hebt nog niet genoeg;)

Elke dag 50mg om te beginnen:eek: :eek: :eek: Dat is wel ruim aan de hoge kant. Waarom zou je niet beginnen met 30mg ed om te beginnen, ik denk dat dit ook wel aan zal slaan. Wat moet je dan nemen bij je 2e of 3e kuur als je met 50mg begint. Als je op 30mg begint en het slaat niet aan dan kun je nog altijd verhogen. Meer wil niet altijd zeggen beter.

Maar als ik naar de stats van de topicstarter kijk kan hij indd beter eerst ff wat cardio gaan doen. Anders heb je dalijk met je winny harde spieren getraind en dan staat er een laag vet overheen das ook zonde.

Die winny van gg kun je toch ook oraal innemen??
30x7x6=1260mg nee je hebt nog niet genoeg;)

50mg winny only veel, komaan kerel :rolleyes:. 40-60mg is de gangbare dosis, ook bij een eerste kuur. 30mg haal je niet veel uit, het is niet zo sterk als dbol.

Volgende kuur kan hij met test beginnen ofzo. Gaat hij veel meer uithalen. Maar het is niet dat omdat het zijn eerste kuur is dat hij een erg zwak kuurtje moet nemen.

Volgende kuur kan hij met test beginnen ofzo. Gaat hij veel meer uithalen. Maar het is niet dat omdat het zijn eerste kuur is dat hij een erg zwak kuurtje moet nemen.

Das ook waar maar de een gaat goed op 30mg en de ander heeft meer nodig. Ik deed het bijv. prima op 30mg de eerste keer en ik denk niet dat ik er meer uit had kunnen halen als ik een hogere dosis gepakt zou hebben.
Miss is het het beste om lager te beginnen en dan op te bouwen de eerste kuur.

Hoi, Wie kan mij helpen met een kuurschema.
Ik train al tien jaar en heb geen ervaring met anabolica. Ik ben van plan om enkel winstrol kuur te nemen van Golden Gear.
Indien nodig mijn stats;

28jaar
176cm
91kg
20% vetp.

Ik ga sowieso dieten om vet te verbranden en zou pas tegen april beginnen.
ik heb 2 potjes van 10ml Winstrol depot GG 50mg/ml. Is dat genoeg?

Alvast bedankt om mij hierbij te helpen

Waarom wil je stazanolol spuiten voor je eerste kuur?

Waarom koop je spullen waar je zelf nog niet eens weet hoe en wat je moet doen?
Als of we hier pappegaaien hebben die alles maar uit moeten kouwen voor begginners die nergens verstand van hebben.
Tjonge jonge ga je eerst bestuderen voor aas en kom terug met je voorstel.
Dan kunnen we met je mee denken en ons ervaring met jou delen.

week1-6 50 mg eod
week 1-8 sustanon of test

lekkere kuur, zit er aan te denken..

• Topic Starter Topic Starter
Had je zelf misschien een kuurschema in gedachten? Als jij hier zelf een kuurschema neer kan zetten komt het doordachter over en laat het zien dat je je er zelf redelijk in verdiept heb. Het is natuurlij altijd makkelijk om anderen een kuurschema te laten maken..

Ik zeg niet niet om je af te zeiken of wat dan ook, ik doe je slechts een plezier.

Ik heb al veel rond gehoord en gezien, en zoals de meeste mensen zeggen dat de eerste een lichte kuur moet zijn en niet meteen een zware.
En ook opbouw/afbouw. Het volgende schema als volgt hebben ze mij aangeraden:

week 1 30mg
week 2 35mg
week 3 40mg
week 4 45mg
week 5 40mg
week 6 35mg

Dus kom ik op een tot. van 1575mg met drie vials.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wil je stazanolol spuiten voor je eerste kuur?

Waarom koop je spullen waar je zelf nog niet eens weet hoe en wat je moet doen?
Als of we hier pappegaaien hebben die alles maar uit moeten kouwen voor begginners die nergens verstand van hebben.
Tjonge jonge ga je eerst bestuderen voor aas en kom terug met je voorstel.
Dan kunnen we met je mee denken en ons ervaring met jou delen.

Ten eerste koop ik ze niet, maar ik krijg ze!
Ik begin nooit aan iets zonder ik er meer van weet DAAROM informeer ik extra op deze forum.
(Als of we hier pappegaaien hebben die alles maar uit moeten kouwen voor begginners die nergens verstand van hebben.)
Jij bent geboren als prof :thumb:

Terug
Naar boven