AndroidHealthClinic

onstabiele BULLSHIT KUUR...met teveel orals..

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Graag jullie mening over onderstaande kuur, zodat ik iemand ff met zijn hasses in t beeldscherm kan stompen.
Maat van me wil onderstaande kuur nemen, met slechts 1x injecteren per week...jjajajajaja...je leest het goed, 1x per week...dus het zullen weer stabiele bloedwaardes worden...

en... een beetje veel orals in de kuur?
en dan niet te spreken over de kwaliteit van de dbols...

ik heb hem al aangeraden om t simpel te houden, ik ga zelf aan de sust(2xamp/week) en DECAphenylprop (2x inject per week), met bescheiden trenbolone acetate orals erbij. einde van mijn kuur sluit ik af, met winstrol depot injects.. gaan we es kijken wie de grootste plofkop krijgt...
MAAR JA, WIE BEN IK...DAT MENSEN ZOMAAR NAAR ME LUSITEREN.

zijn voorstel;
week
1 sustanon 750mg (3x amp) Dbols 50 mg(1 tab, helft ochtend en helft 1 uur voor trainen)
2 sustanon 750mg (3x amp) Dbols 50 mg(1 tab, helft ochtend en helft 1 uur voor trainen)
3 sustanon 750mg (3x amp) Dbols 50 mg(1 tab, helft ochtend en helft 1 uur voor trainen)
4 sustanon 750mg
5 sustanon 750mg trenbolone acetate 25 mg. 1 uur voor trainen,.
6 sustanon 750mg trenbolone acetate 25 mg. 1 uur voor trainen,.
7 sustanon 750mg trenbolone acetate 25 mg. 1 uur voor trainen,.
8 sustanon 750mg
9 winstrol 50mg dag, helft ochtend, andere helft einde dag(voor trainen) +hcg
10 winstrol 50mg dag, helft ochtend, andere helft einde dag(voor trainen) +hcg
11 winstrol 50mg dag, helft ochtend, andere helft einde dag(voor trainen) +hcg
12 nolva clomid
13 nolva clomid
14 nolva clomid

GRAAG COMENTAAR...

thanx....
jw

1) In 1x 750mg Sust. zetten is zonde van je Sust. en gaat alleen maar ten koste van je gains en je krijgt er extra sides voor terug.

2) 50mg Dboll is perfect voor goed hoge leverwaardes. De toegevoegde waarde is nihil aangezien de 2 korte esters in sust. al een kickoff an sich zijn.

3) 25mg Tren (per dag, per week?) is zeer weinig.

jweigeman zei:
Graag jullie mening over onderstaande kuur, zodat ik iemand ff met zijn hasses in t beeldscherm kan stompen.
Maat van me wil onderstaande kuur nemen, met slechts 1x injecteren per week...jjajajajaja...je leest het goed, 1x per week...dus het zullen weer stabiele bloedwaardes worden...

en... een beetje veel orals in de kuur?
en dan niet te spreken over de kwaliteit van de dbols...

ik heb hem al aangeraden om t simpel te houden, ik ga zelf aan de sust(2xamp/week) en DECAphenylprop (2x inject per week), met bescheiden trenbolone acetate orals erbij. einde van mijn kuur sluit ik af, met winstrol depot injects.. gaan we es kijken wie de grootste plofkop krijgt...
MAAR JA, WIE BEN IK...DAT MENSEN ZOMAAR NAAR ME LUSITEREN.

zijn voorstel;
week
1 sustanon 750mg (3x amp) Dbols 50 mg(1 tab, helft ochtend en helft 1 uur voor trainen)
2 sustanon 750mg (3x amp) Dbols 50 mg(1 tab, helft ochtend en helft 1 uur voor trainen)
3 sustanon 750mg (3x amp) Dbols 50 mg(1 tab, helft ochtend en helft 1 uur voor trainen)
4 sustanon 750mg
5 sustanon 750mg trenbolone acetate 25 mg. 1 uur voor trainen,.
6 sustanon 750mg trenbolone acetate 25 mg. 1 uur voor trainen,.
7 sustanon 750mg trenbolone acetate 25 mg. 1 uur voor trainen,.
8 sustanon 750mg
9 winstrol 50mg dag, helft ochtend, andere helft einde dag(voor trainen) +hcg
10 winstrol 50mg dag, helft ochtend, andere helft einde dag(voor trainen) +hcg
11 winstrol 50mg dag, helft ochtend, andere helft einde dag(voor trainen) +hcg
12 nolva clomid
13 nolva clomid
14 nolva clomid

GRAAG COMENTAAR...

thanx....
jw

1 keer 750 sus zetten is niet dom maar oliedom want het gaat ten koste van je esters (en bloedwaarde). Sus heeft niet voor niets die esters. Eod zetten heb je veel betere gains. Er zit ook prop in sus en prop is zeer kortwerkend dus als ie eod zet zal ie er veel meer baat bij hebben.

De orale opname van tren is WAARDELOOS. Dus die 25 mg kan ie ook wel weglaten. Ik zou kiezen voor een tren inject en dan 75 me eod.

Als ie dan toch zo graag die winstrol wilt doe ik die ook inject nemen.

• Topic Starter Topic Starter
thnx, dat was mijn mening ook al, te onstabiel... ik wilde zelf eens de oral tren gaan gebruiken. 50 mg/dag. is dit echt zo waardeloos spul?

jweigeman zei:
thnx, dat was mijn mening ook al, te onstabiel... ik wilde zelf eens de oral tren gaan gebruiken. 50 mg/dag. is dit echt zo waardeloos spul?

Doe eens een search op steroid.com, steroidology etc. Heb er een tijd geleden eens een post over gelezen dat de opname slecht zou zijn van orale tren. Ik denk dat eod prikken sowiezo makkelijker en minder ongezond is :thumb:

nam altijd de tren met wat prop e/o/d was super..
ben ergens toch van mening dat de korte esters beter gaan bij mij. heb je ervaring met Nandr Phenylpropionate ???

jweigeman zei:
nam altijd de tren met wat prop e/o/d was super..
ben ergens toch van mening dat de korte esters beter gaan bij mij. heb je ervaring met Nandr Phenylpropionate ???

Ook die heb ik. Heb er nog 23 liggen. Zeldzaam spul. Me maatje nam het en ging er redelijk op niet echt hard maar die had Pfeiffer dus ik denk dat dat de oorzaak was dus moeilijk iets over te zeggen. Je hebt zeker BM Labs ;)

jij mog nooit meer raden ;)

Terug
Naar boven