Ontbijtkoek.. en makkelijke vorm van Kcals, zo'n 310 kcals per 100gr (4/5 plakken). Wie gebruikt het nog meer als makkelijke Kcals bron?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik schok er ook van toen ik het in m'n handen had...iets van 69% KH's geloof ik, waarvan 60% suikers.wazzup zei:Ik had het eens gehaald, kijk op de verpakking, ****ing vol met fructose-siroop... als ik iets niet wil hebben is het dat wel.
Centaur zei:Ja, ik schok er ook van toen ik het in m'n handen had...iets van 69% KH's geloof ik, waarvan 60% suikers.

frietbakker zei:KLopt ja, maar er zitten dus ook een hoop vezels in. En wanneer heb je als BB nou een lege maag? Dus met die GI gaat het wel mee vallen. En de suikers uit ontbijtkoek zijn voor je lichaam niet anders dan de KH's/suikers uit rijst iod. BEHALVE dat rijst van nature een lagere GI heeft. DUS af en toe een plak peperkoek kan geen kwaad.
p.s. dit was voor all you ontbijtkoek haters, en niet alleen voor Centaur hoor, schatje van me![]()
Frenkpie zei:Netals Wazzup zegt.. die zooi zit vol fructose: leverglycogeen aanvullen.. en je wilt je spierglycogeen aanvullen met glucose.. dus ongeacht die GI die dan zoveel lager zal zijn door de vezels in die koeken (wat ook zwaar tegenvalt), haal je wel de 'verkeerde' kh's binnen (een beetje fructose per dag is goed voor je leverglycogeen, maar dat kan je dan weer beter uit fruit halen).
).