MuscleMeat

Ontbijtkoek.

Ik eet het bijna iedere ochtend bij het ontbijt.

Ontbijt is dan yoghurt met muesli, wei en een plak ontbijtkoek. Jammie!

Sorry voor het "bumpen" van een oud topic maar ik heb een probleem.. ik dacht eindelijk mijn voedingsschema af te hebben, kom ik erachter dat ontbijtkoek zwaar afgeraden is..

mijn vraag is dus: 6 plakjes ontbijtkoek per dag (met appelstroop erop voor extra khd) is teveel?

ik zie dat mensen zeggen dat het: een snelle opname heeft, dus goed s'ochtends en na de training, is het dan een idee om alsnog 2 plakjes ontbijtkoek s'ochtends en 2 plakjes ontbijtkoek na de training te nemen en dan de 2 plakjes ontbijtkoek bij mijn middag maal weg te halen, of is dit alsnog teveel? hoe ernstig is het als ik 6 plakjes ontbijtkoek per dag neem met appelstroop erop? het is echt een enorme khd boost (circa 140khd)

ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen en eventueel een "makkelijke" vervanging weet voor ontbijtkoek. alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Of het ernstig is: Ligt aan de rest van je voedingsschema en aan je doel.
Goede vervanger is volkorenbrood, zilvervliesrijst, volkoren pasta

80 kcal per plakje, dus je pakt 480 calorieen uit alleen ontbijtkoek. Niet echt top

Of het ernstig is: Ligt aan de rest van je voedingsschema en aan je doel.
Goede vervanger is volkorenbrood, zilvervliesrijst, volkoren pasta

80 kcal per plakje, dus je pakt 480 calorieen uit alleen ontbijtkoek. Niet echt top

bedankt voor jullie reactie.
hier staat mijn voedings schema met meer informatie
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-voor-spiermassa-check-319069/

als je daar kijkt kun je zien dat ik het opsplits over 3 maaltijden, ben er ondanks achter gekomen dat het in de ochtend/na het sporten nog wel goed zou kunnen zijn maar voor de rest niet, concludeer ik dit goed?
ik heb overigens totaal geen probleem met een honger gevoel.

maargoed, ik ben dus druk bezig om zo goed mogelijk alles te doen, maar zoals ik dan nu die ontbijtkoek neem is echt super slecht of.. ?

Laatst bewerkt:
Doen...

Maar alleen post workout zou ik je aanraden... Enige moment dat je die verhoudingen snelle en complexe carbs nodig hebt. Tenzij je nog wil bijkomen op dit moment.

Ik ben er nu bijna 2 maanden hooked aan :-) post workout ontbijtkoek werkt! :-)

Terug
Naar boven