XXL Nutrition

Ontharing

ik scheer me balzak........

Ik scheer. 's winters mijn borst/oksel en down there. 's zomers ook armen en benen. Armen en benen deels omdat ik het mooier vind en deels omdat ik anders veel jeuk aan armen en benen krijg. Beetje vaag die jeuk ik weet het. :P

Rug waxt mijn vriendin.
Voorkant, beneden en oksels scheren met Gilette (van de rest krijg ik uitslag)
Armen en benen blijven lekker gewoon behaard

Heb ook wel eens die Jantana Hair Remover geprobeerd.
Best wel goed product maar te duur eigenlijk...

Mn zak en mn oksels.

Heb door test wat extra haargroei op mn borst gekregen maar dit heb ik laten laseren(Echt aan te raden, geen stoppels en jeuk, was overigens op aanraden van mn vriendin).

Alles 1 x in de zoveel tijd met ontharingscreme................ff 3 minuutjes in laten trekken en er overheen met een schraper en je bent nog gladder dan je vriendin :p

**** that shit anders ging allah me wel haarloos gemaakt hebben :)

Ik scheerde alles, heb ook laten weg laseren, maar dat doet echt pijn.
Het voordeel het blijft weg, alleen moet je niet meer kuren, want hierdoor krijg je weer nieuwe haren.

Wat kost dat laseren nou eigenlijk? Ik ga toch niet kuren, zou voor mijn borst/buik wel ideaal zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Rug waxt mijn vriendin.
Voorkant, beneden en oksels scheren met Gilette (van de rest krijg ik uitslag)
Armen en benen blijven lekker gewoon behaard

Heb ook wel eens die Jantana Hair Remover geprobeerd.
Best wel goed product maar te duur eigenlijk...

Ik en men vriendin zijn nog niet lang samen en nu wordt het door iemand anders gedaan. Klinkt mss stom maar ik schaam me wat daarvoor voor men rug en ik zou het haar willen laten doen maar hoe moet ik dat aanbrengen ? klinkt mss echt stom mja ???

Ik en men vriendin zijn nog niet lang samen en nu wordt het door iemand anders gedaan. Klinkt mss stom maar ik schaam me wat daarvoor voor men rug en ik zou het haar willen laten doen maar hoe moet ik dat aanbrengen ? klinkt mss echt stom mja ???

Tsja, zij vond het zelf niet kunnen. Dus toen ik zei dat ik mij nog eens
moest gaan laten waxen kwam ze zelf aan met de koude wasstrips van
Veet ... Waarop ik dacht: mooi meegenomen dus ;)

Trouwens, meeste vrouwen vinden dat wel leuk dat ze zo'n beer eens
kunnen pijn doen :D

ik doe alleen onder kortwieken, rug en borst heb ik niks.
op buik wel wat maar niet storend veel en oksels, benen en armen laat ik mooi. ben wel een vent.

ik heb heel erg veel haargroei op mn helelichaam. heb veel dingen geprobeerd, maar wat voor mij het beste werkt: Ik had laatst zo'n Cruzer3 gekocht en die heeft er nog een tondeuse opzitten, nou daarmee heb ik in 10 minuten me helelichaam (behalve benen) gedaan. van scheren krijg ik vaak jeuk en droge huid hiervan niet.

wat d88 jullie van de epil smooth? :rolleyes:

wat d88 jullie van de epil smooth? :rolleyes:

AUW ;)

@ Raish
Die Braun Cruzer3 werkt bij mij voor niets. Noch op gezicht, noch
op lichaam. Tenzij ik een half uur sta te scheren tis te zeggen.

Philips heeft iets nieuws voor 38euro ... BodyGroom ...
Naart schijnt is die ook wel goed maar toch nog steeds niet zo glad
als met een creme, wax of mesje

Bus haarlak met een vuurtje er voor gaat ook goed(schijnt)
Dat deden die gekken laatst van dirty sanchez, had die gast zn hele bud onder de blaren zitten. (wel effectief overigens, veel blaren, blaren = litteken, litteken = geen haargroei = wel een lelijke ass, maar goed dat hebben de meesten toch al nadat benchmark er aan heeft gezeten)

alles eraf :) (epileren/scheren)

Harsen op het stukje tussen je zak en je anus :eek:

Terug
Naar boven