MuscleMeat

Ontharing

ik ga voor de puur natuur, alles lekker laten groeien en vooral daar beneden, want het moet broeien!!!!!!!
en zo'n pak shag onder je armen: Heerlijk!!!!!!!!

het is vooral lekker als je hebt getraind en een aantal dagen niet gaat douchen. die natuurlijke walm die je dan tegemoet komt is niet te beschrijven.

Oksels rug en 'den onderkant', voor de rest niet. Armen benen en borst scheer ik nooit. Te veel last van jeuk als het terug begint te groeien

Ik scheer.. voorheen deed ik nog wel eens harsen.

Zit er wel over te denken om te laseren. Mijn stiefzusje laat zich nu laseren en dat is pijnloos voor haar. Heeft nu een paar behandelingen gehad. Als het bij haar wegblijft dan ga ik dat ook laten doen.

Nou pijnloos, dat kan mij haast niet voorstellen, ik heb mij zelf ook laten laseren en ik kan je vertellen dat je echt door grond gaat van de pijn.

Misshcien dat het een ander soort methode is. Maar bij haar is het echt pijnloos.

Vrouwen hebben dunnere haartjes en dus staat de laser ook op een lichter vermogen. Daarom doet het minder pijn bij vrouwen.

ik merk er weinig van hoor, dat die haren dikker worden van het scheren..
je moet ze gewoon af en toe ff met zo'n epilady doen, dan komen ze ook niet meer hard terug:p, doet wel ff pijn maja, je moet er wat voor over hebben..

heeft iemand toevallig ervaring met dat tana hair remover, daar heb ik ook wel goeie dingen over gelezen..

hehe, volgens mij staatie niet lichter maar hebben die gewoon minder dichtbehaard dus raakt die laser ook minder vaak een haartje..;)

ik heb het ook 2x laten doen, eeen pijn niet normaal.. ze zeggen jaa het voelt of er een stiekje tegen je aan wordt geschoten.. maar het voelt of ze een nietje in je schieten elke x, niet meer normaal..

je heb ook verschillende methodes, lightsheer werkt beter en is duurder en is pijnlijk ... die andere is flitslicht ofzo daarvan zeggen ze dat het pijnloos is..

• Topic Starter Topic Starter
Zker wel, ik had eerst heel weinig en lichte donshaartjes maar dom dat ik ben, heb ik dat weggeschoren en nu zijn er meer en dikkere haren gaan groeien.

Het dikker worden van de haren klopt (= het stugger worden) het vermeerderen niet. De haren zouden zonder het scheren ook tot deze hoeveelheid gekomen zijn.
Ik zuig dit alles niet uit men duim, dit alles is aangetoond in verschillende wetenschappelijke onderzoeken door oa dermatologen.

Het lijkt waarschijnlijk te vermeerderen doordat haren die eerst donzig waren snel stug worden en dus beter zichtbaar :)

Alles 1 x in de zoveel tijd met ontharingscreme................ff 3 minuutjes in laten trekken en er overheen met een schraper en je bent nog gladder dan je vriendin :p
Wat is dat voor een goedje dan? Klinkt een beetje als een tellsell commercial maar het werkt echt?

hmmm ik wist niet dat ontharing als supplement beschouwt word :p

ik merk er weinig van hoor, dat die haren dikker worden van het scheren..
je moet ze gewoon af en toe ff met zo'n epilady doen, dan komen ze ook niet meer hard terug:p, doet wel ff pijn maja, je moet er wat voor over hebben..

heeft iemand toevallig ervaring met dat tana hair remover, daar heb ik ook wel goeie dingen over gelezen..

Ik heb wel eens een flesje van jan tana hair remover gekocht. het werkt wel maar is niet zo handig. Je moet het minimaal 10 minuten laten zitten en behoorlijk veel ervan gebruiken dus voor grotere oppervlaktes werkt het niet. ik heb er 1 keer mijn rug, 1 keer mijn borst en 1 keer mijn armen ermee gedaan en hij is al bijna leeg, ik denk dat er net genoeg voor 1 onderarm inzit.

hehe dan wordt het een duur geintje...:D

Nog ff wachten jongens, laseren wordt steeds goedkoper.Er komen steeds meer concurrenten, waardoor de prijzen ook dalen.
Tot die tijd, gebruik ik Veet (3 min) of ik scheer me. (of laat me scheren;) )

Ach ja zolang je geen ruzie hebt met de persoon in kwestie... oeps schat ik ben uitgeschoten :P

Terug
Naar boven