XXL Nutrition

ontslag aanvechten? hopeloze zaak

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
heb nu bijna 33jr gewerkt 25jr. bij dezelfde baas jarenlang betaal je je scheel aan premies .al die jaren bijelkaar nog geen paar mnd. in de ww gezeten .. krijg je een woord wisseling met je baas loopt een beetje uit de hand word je weggestuurd van het werk .. probeer je nog je excuus te maken later die dag en de rest van de week.. met mailtjes en sms etc etc.

krijg je gewoon een brief thuis .. of je even wilt tekenen .. op eigen verzoek ontbinding arbeid overeenkomst .. uiteraard niet gedaan .. protest aangetekend tegen ontslag .. ww uitkering aangevraagd
kom je in die hele juridische molen terecht .. krijg ik dus gewoon geen ww uitkering omdat het zijn woord
tegen mijn woord is ...en hij weigert ontslagvergunning aan te vragen ...

uwv- wetswinkel-juridisch-loket doet helemaal niks voor je .. moet gewoon een advocaat op die begint er niet aan kan maanden duren is ja en nee spelletje advocaat kost 190 euro p.uur ..pro-deo krijg je niet
verdien je teveel voor .. heb gewoon geen geld voor advocaat en je verliest waarschijnlijk toch ...

25 jr ontslagvergoeding word ook moeilijk eindeloos procederen en zo hoog zijn die bedragen niet meer
met geluk krijg ik bijstand uitkering

mijn moraal van dit verhaal is .. ik pak mijn bijstand en weiger voorlopig om te gaan werken ..ik heb 33jaar gewerkt en premies betaald nu betalen ze mij maar een keer ben echt klaar met dit k*tland

amen

Neem aan dat je geen advocaat gaat regelen? Dit kan nog wel eens wat opleveren

Sterkte man

Je contract is niet ontbonden, zou me gewoon ziek melden en zeggen dat de stress teveel voor je wordt. Ze kunnnen je volgens mij niet zomaar 1-2-3 ontslaan voor zoiets. (kan overigens niet weten hoe je in het echt bent als buitenstaander, mss was dit wel de druppel)

Zou srs gewoon voor advocaat gaan.. paar maanden zal wel meevallen denk ik, als hij wint proceskosten verhalen op werkgever.

En ontslaan op staande voet gaat echt niet zomaar, moet je goede redenen voor hebben.

Woordenwisseling loopt hoe precies uit de hand?
Als niemand je wil helpen dan krijg ik een beetje het idee dat je iets vreselijks hebt gedaan. Did ya?

Zou srs gewoon voor advocaat gaan.. paar maanden zal wel meevallen denk ik, als hij wint proceskosten verhalen op werkgever.

En ontslaan op staande voet gaat echt niet zomaar, moet je goede redenen voor hebben.
We horen dan ook maar 1 kant van het verhaal.

Afhankelijk van wat je gedaan hebt kan het uitlopen op verwijtbaar werkloos. Hangt er een beetje vanaf of je je echt misdragen hebt. In feite moet je dan wel op staande voet ontslagen worden, dat is hier zo te zien niet het geval.

Afhankelijk van wat je gedaan hebt kan het uitlopen op verwijtbaar werkloos. Hangt er een beetje vanaf of je je echt misdragen hebt. In feite moet je dan wel op staande voet ontslagen worden, dat is hier zo te zien niet het geval.
Mss heeft hij meteen de biezen gepakt, need more info.

vertel eerst maar eens duidelijk en rustig wat je precies hebt gedaan. Want ze mogen je niet voor een woordenwisseling pats boem op staande voet ontslaan. Ben je eigenlijk al wel ontslagen, is er iets ondertekend ?

Gewoon in de ziektewet gaan en nergens voor tekenen = win-win.

Als hij zijn werkgever ko heeft geslagen dan kan hij dat op z'n buik painten.

Hij kan gewoon dan de rollen omdraaien. Want hij zegt zelf het is zijn woord tegen zijn baas woord. Gewoon misbruik van de situatie maken en epic slachtoffer spelen. Troll die baas gewoon kapot, er blijven werken is toch al uitgesloten dan kan je net zo goed alles eraan doen om die baas zijn leven zuur te maken.

Hij kan gewoon dan de rollen omdraaien. Want hij zegt zelf het is zijn woord tegen zijn baas woord. Gewoon misbruik van de situatie maken en epic slachtoffer spelen. Troll die baas gewoon kapot, er blijven werken is toch al uitgesloten dan kan je net zo goed alles eraan doen om die baas zijn leven zuur te maken.

Zou ik ook zeggen als ik nooit gewerkt heb. Of heb je inmiddels een baan, Marco?

Zo handig die rechtsbijstandsverzekeringen....

omdat je al een x aantal jaar ergens werkt wil nog niet zeggen dat je recht hebt om er de rest van je leven te werken en alles kunt maken.
beetje onpersoonlijk ook om je excuses te maken via mail of sms, ga dan gewoon langs.

succes met je toestand

Dit lijkt mij een goed moment om de DBB knokploeg in actie te zetten. Zet zijn gegevens hier maar even neer, dan hebben we dit zo gepiept.

Maar srs, vertel het hele verhaal want hier kunnen we niet heel veel mee.

Geen ontslag ingediend, geen ontslag aangevraagd.. op papier ben je dus nog in dienst?
Ziek melden dus!

Ben je niet aangesloten bij een vakbond? Die hebben ook advocaten ter beschikking. Verder vind ik het een vreemd verhaal, volgens mij verlies je niet zo makkelijk recht op uitkering, zelfs als je werkgever dat zou willen. Of er moet iets heel ernstigs gebeurd zijn...

Althans ik spreek nu over België, misschien is het in Nederland totaal anders.

Terug
Naar boven