Zou ik ook zeggen als ik nooit gewerkt heb. Of heb je inmiddels een baan, Marco?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik ook zeggen als ik nooit gewerkt heb. Of heb je inmiddels een baan, Marco?

Neem aan dat je geen advocaat gaat regelen? Dit kan nog wel eens wat opleveren
Waarom mep je die vent niet gewoon het ziekenhuis in?
Je kunt naar het juridische loket. Die je probleem voorleggen en als hun er iets in zien kun je altijd nog advocaat overwegen. Vergeet alleen niet dat dit soort procedures heel lang duren. Verder zolang je contract nog loopt moeten ze wettelijk gezien betalen. Behalve als je een andere baan aanneemt dan vervalt het en kan hij zelfs nog moeilijk doen dat je ander werk hebt.
die man heeft vaker dit spelletje ben je niet aangesloten bij een vakbond? Die hebben ook advocaten ter beschikking. Verder vind ik het een vreemd verhaal, volgens mij verlies je niet zo makkelijk recht op uitkering, zelfs als je werkgever dat zou willen. Of er moet iets heel ernstigs gebeurd zijn...
Althans ik spreek nu over belgië, misschien is het in nederland totaal anders.
Kom op, je bent een volwassen vent. Als je verhaal klopt en jij hebt die vent niet aangeraakt, dan is je ontslag onrechtmatig. Dat hij pissig op je is, is namelijk geen rechtsgeldige fundering.
Dus niks tekenen en gewoon op je werk verschijnen, doe je dat namelijk niet dan ga je alsnog stilzwijgend akkoord met ontslag.
Ook pertinent NIET je bedrijfseigendommen inleveren, want ook dat kan aangevoerd worden als instemming.
Je baas is overigens verplicht je gewoon door te betalen en het ontslag bij de rechter aan te vragen.
Als jij daar al zolang zit dan heeft hij werkelijk geen poot om op te staan.
Ik hoop echt niet dat je werkelijk zo dom bent dat je overweegt deze situatie te accepteren, want als je verhaal klopt dan zit je baas behoorlijk fout.
Dat hoeft en zal je ook niets kosten, hooguit opleveren. Je moet alleen wel even met je ballen op tafel en knokken tot de laatste cent. Als dat betekent dat je een advocaat nodig hebt dan doe je dat. Die kosten zal je baas ook moeten betalen uiteindelijk.
Overigens hoef je nu nog niets te doen, laat hem je ontslag maar voorleggen bij de kantonrechter.
Vergeet het niet op te nemen. Kan je later eventueel nog gebruiken.inderdaad, even laten sussen en weer een keer langsgaan of afpraak maken om eea rustig uit te praten