Fitness Seller

Ontsteking bovenbeen?

Geen idee of dat in combinatie kan met de AB kuur die je nu hebt gekregen.

Hmm apart een kennis te hebben als huisarts.

Gewoon doorgaan man, huisarts kan je niets maken. Mag jou adviezen geven maar jou niet weigeren te behandelen geloof ik. +Geheimhoudingsplicht.

Laatst bewerkt:
Volgens mij mag je in Nederland niet zomaar een patient weigeren op basis van wat deze persoon gebruikt. Ik vind dat hij eerder blij moet zijn dat je er eerlijk over durft te zijn. Srsly wat een mong**l die dokter van jou. Hij hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het is jouw lichaam natuurlijk.

Mensen zoek even op wet WGBO.
Een arts mag zeker een patient weigeren, echter is hij wel verplicht mee te helpen zoeken naar een vervangend geneesheer mocht hij dit doen.

Heb het in het ziekenhuis vaker meegemaakt bij mensen die therapie ontrouw waren en toch terug kwamen. Dat artsen op een gegeven moment zeggen, ik ben er klaar mee ik behandel je niet meer. Succes in het volgend ziekenhuis 20km verderop, daar kunnen ze je verder helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik door ga het zit sowieso al in mijn lichaam de komende 21 dagen nog omdat ik deca test gebruik. dus wat kan het uitmaken als ik toch verder ga ivm met die anti bio.
Iemand die hier verstand van heeft?

Volgens mij mag je in Nederland niet zomaar een patient weigeren op basis van wat deze persoon gebruikt. Ik vind dat hij eerder blij moet zijn dat je er eerlijk over durft te zijn. Srsly wat een mong**l die dokter van jou. Hij hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het is jouw lichaam natuurlijk.

Mensen zoek even op wet WGBO.
Een arts mag zeker een patient weigeren, echter is hij wel verplicht mee te helpen zoeken naar een vervangend geneesheer mocht hij dit doen.

Heb het in het ziekenhuis vaker meegemaakt bij mensen die therapie ontrouw waren en toch terug kwamen. Dat artsen op een gegeven moment zeggen, ik ben er klaar mee ik behandel je niet meer. Succes in het volgend ziekenhuis 20km verderop, daar kunnen ze je verder helpen.

Ja maar dit is geen therapie he.. Ik begrijp wat je bedoeld hoor, maar het slaat alleen nergens op. Want mensen met gezondheidsklachten door bijvoorbeeld roken of alcohol, die gaan ze ook geen gedag zwaaien omdat ze blijven roken/drinken.

Terug
Naar boven