AndroidHealthClinic

onvruchtbaar door as??

Zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het zaad wordt minder tijdens een kuur.

Deze nemen beide gelijdelijk af.
Testosteron wordt o.a. gebruikt om mannen onvruchtbaar te maken.
Voordat dit is gebeurd ben je dan wel langer bezig dan de gemiddelde kuur duurt, en zelfs dan lukt het niet bij alle mannen.

Voor zover ik weet herstellen zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het zaad zich weer na een kuur.
Alleen over BBers die jaren achter elkaar kuren zonder "off" periode durf ik geen uitspraken te doen.

LangeMan zei:
is er trouwens een mogelijk om onvruchtbaar te worden zonder vasectomy ?
zou ik graag willen doen want ik haat kinderen :P
joeatcomiskeybunt1912-color.jpg - 96580

Ken een bb die zonder off periode sth+aas neemt zijn vrouw loopt op dit moment wel met een dikke buik.
EEn ander bb had laats over dat hij al heel lang probeerde papa worden maar dat het niet lukte

Rocco zei:
Ken een bb die zonder off periode sth+aas neemt zijn vrouw loopt op dit moment wel met een dikke buik.
EEn ander bb had laats over dat hij al heel lang probeerde papa worden maar dat het niet lukte

dr zijn ook stellen die gewoon heel moeilijk raak schieten :p

ook zonder AAS, maarja k blijft dr toch wel weer ff een maand of 3 a 4 af om t weer een beetje op gang te krijgen.. ff de ballentjes rust geven :D anders blijven ze zo klein :o

iemand knikkeren ??

ironmike86 zei:
proficiat,maar elke persoon is dan ook anders...ik heb juist maar effe logisch nagedacht,van as gaan je balle krimpen en kan je (tijdelijk)impotent worden...dan is de link met onvruchtbaar heid gouw gelegd he...ik zou dit met zekerheid willen weten...zou binne een jaar of 2 wel kindjes wille :)

zeg, eindigen jouw werkwoorden altijd op -e ?

Big'r zei:
Zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het zaad wordt minder tijdens een kuur.

Deze nemen beide gelijdelijk af.
Testosteron wordt o.a. gebruikt om mannen onvruchtbaar te maken.
Voordat dit is gebeurd ben je dan wel langer bezig dan de gemiddelde kuur duurt, en zelfs dan lukt het niet bij alle mannen.

Voor zover ik weet herstellen zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het zaad zich weer na een kuur.
Alleen over BBers die jaren achter elkaar kuren zonder "off" periode durf ik geen uitspraken te doen.

ironmike86: moest er niet aan denken om op m'n 21ste kinderen te krijgen hehe, maar iedereen z'n voorkeur...anderen willen er helemaal geen! :D

Big'r: met afname kwaliteit bedoel je neem ik aan dat ze minder goed voortbewegen, dus moeilijker de eicel kunnen bereiken/indringen toch. Want met de informatie, lees, DNA code is niks gebeurd door het AAS gebruik voor zover ik weet. Dus kans op afwijkingen aan je kind, mocht je die eenmaal hebben, zal je niet krijgen. Die kwaliteit blijft dus onaangetast. Maar dit heb ik ook maar gelezen, weet niks zeker.

Reem zei:
ironmike86: moest er niet aan denken om op m'n 21ste kinderen te krijgen hehe, maar iedereen z'n voorkeur...anderen willen er helemaal geen! :D

Ik ben 23 en heb er al 2.. En ja, ze waren allebei een bewuste keuze!

Is natuurlijk ieder voor zich, ik ben van mening dat je tijdens een kuur je vrouw niet zwanger zou moeten maken. De meningen verschillen er nogal over of het nou goed voor je kindje is of niet. In zo'n geval zou ik altijd voor de gezondheid van het kind kiezen en de zwangerschap nog maar wat uitstellen.
Je kunt toch wel het geduld opbrengen om 3 maandjes te wachten, spelen met je eigen gezondheid is het een maar met die van je ongeboren kindje is iets anders.
Ik kan me niet voorstellen dat je je jezelf vergeeft als je een kindje krijgt dat iets mist of juist teveel heeft.....

wees niet meteen bang, een levende bewijs van iemand die aas-gebruikt en kinderen heeft zijn o.a en toch vruchtbaar zijn gebleven: Arnold hoe heet ie ookalweer, mustafa mohamed. vraag je dokter of specialsten om advies, waar je echt iets aan hebt.:p

Reem zei:
Big'r: met afname kwaliteit bedoel je neem ik aan dat ze minder goed voortbewegen, dus moeilijker de eicel kunnen bereiken/indringen toch. Want met de informatie, lees, DNA code is niks gebeurd door het AAS gebruik voor zover ik weet. Dus kans op afwijkingen aan je kind, mocht je die eenmaal hebben, zal je niet krijgen. Die kwaliteit blijft dus onaangetast. Maar dit heb ik ook maar gelezen, weet niks zeker.

Ik bedoel misvormingen van de zaadcellen.
DNA schade heb ik gelukkig nooit iets over gelezen. Hoop toch ook echt dat dit zo blijft :o

Terug
Naar boven