Musclesearch
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Hoe groot is de kans dat je onvruchtbaar wordt als je epistane gebruikt voor 4-6 weken met een leeftijd van 18 jaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al d-bol gehad half jaar geleden. Geen sides alleen acne. Libido is nog steeds torenhoog
ik weet dat het heel onverstandig is. Maar iedereen kan wel zeggen hoe dom het is. Ze kunnen me ook helpen, ik wil gewoon weten hoe groot de kans is dat ik er permanent onvruchtbaar van kan worden.
Sommige overdrijven zowiezo. Kijk naar arnold, die begon ook rond deze leeftijd en heeft 2 gezonde kinderen terwijl hij mega veel anabolen gebruikte..
Arnold heeft wel al voor meerdere dingen in het ziekenhuis gelegen. Je bent 18 jaar, je weegt 70kg @ 1m85. Dat is echt NIKS!! Ga eerst deftig eten... Mag je nog kuren zoveel je wil, zonder eten lukt het niet. En aangezien je nog lichtgewicht bent ben ik er van overtuigd dat je voeding niet in orde zit. Dat is het enige advies dat ik je kan geven. Hopelijk aanvaard je die dan ook!
Minimaal zelfs, maar toch weeg je 70kg. Ben je gisteren begonnen?Ik eet minimaal 4000 calorieën per dag. Met eten zit het helemaal prima. Ik train ook hard. Dus dat is gelul vriend
Ik eet minimaal 4000 calorieën per dag. Met eten zit het helemaal prima. Ik train ook hard. Dus dat is gelul vriend
Ik eet minimaal 4000 calorieën per dag. Met eten zit het helemaal prima. Ik train ook hard. Dus dat is gelul vriend

Heb al d-bol gehad half jaar geleden. Geen sides alleen acne. Libido is nog steeds torenhoog
en waarom kuren op die leeftijd en gewicht?ik weet dat het heel onverstandig is. Maar iedereen kan wel zeggen hoe dom het is. Ze kunnen me ook helpen, ik wil gewoon weten hoe groot de kans is dat ik er permanent onvruchtbaar van kan worden.
Sommige overdrijven zowiezo. Kijk naar arnold, die begon ook rond deze leeftijd en heeft 2 gezonde kinderen terwijl hij mega veel anabolen gebruikte..
Als je niet uit je nek lult.Ik eet minimaal 4000 calorieën per dag. Met eten zit het helemaal prima. Ik train ook hard. Dus dat is gelul vriend