MuscleMeat

Onvruchtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Musclesearch

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Hoe groot is de kans dat je onvruchtbaar wordt als je epistane gebruikt voor 4-6 weken met een leeftijd van 18 jaar?

Afblijven op die leeftijd.

forumregels even lezen!!

en sowieso, als je 70 kg weegt op 1.85 dan moet je niet gaan kuren. Dan moet je gaan vreten. Bro.

• Topic Starter Topic Starter
Heb al d-bol gehad half jaar geleden. Geen sides alleen acne. Libido is nog steeds torenhoog

ik weet dat het heel onverstandig is. Maar iedereen kan wel zeggen hoe dom het is. Ze kunnen me ook helpen, ik wil gewoon weten hoe groot de kans is dat ik er permanent onvruchtbaar van kan worden.

Sommige overdrijven zowiezo. Kijk naar arnold, die begon ook rond deze leeftijd en heeft 2 gezonde kinderen terwijl hij mega veel anabolen gebruikte..

ik weet dat het heel onverstandig is. Maar iedereen kan wel zeggen hoe dom het is. Ze kunnen me ook helpen, ik wil gewoon weten hoe groot de kans is dat ik er permanent onvruchtbaar van kan worden.

Sommige overdrijven zowiezo. Kijk naar arnold, die begon ook rond deze leeftijd en heeft 2 gezonde kinderen terwijl hij mega veel anabolen gebruikte..

Klopt, maar heet jij Arnold? Misschien had hij zijn sperma wel ingevroren voor hij begon met kuren.

alleen is arnold groot en jij verre van:o
en hoe weet je dat het zijn kinderen zijn? en verder is zijn gezondheid idd perfect...ow wacht toch niet
maar kans dat je onvruchtbaar word is klein maarcis er altijd.

Arnold heeft wel al voor meerdere dingen in het ziekenhuis gelegen. Je bent 18 jaar, je weegt 70kg @ 1m85. Dat is echt NIKS!! Ga eerst deftig eten... Mag je nog kuren zoveel je wil, zonder eten lukt het niet. En aangezien je nog lichtgewicht bent ben ik er van overtuigd dat je voeding niet in orde zit. Dat is het enige advies dat ik je kan geven. Hopelijk aanvaard je die dan ook!

Arnold heeft wel al voor meerdere dingen in het ziekenhuis gelegen. Je bent 18 jaar, je weegt 70kg @ 1m85. Dat is echt NIKS!! Ga eerst deftig eten... Mag je nog kuren zoveel je wil, zonder eten lukt het niet. En aangezien je nog lichtgewicht bent ben ik er van overtuigd dat je voeding niet in orde zit. Dat is het enige advies dat ik je kan geven. Hopelijk aanvaard je die dan ook!

Ik eet minimaal 4000 calorieën per dag. Met eten zit het helemaal prima. Ik train ook hard. Dus dat is gelul vriend

Ik eet minimaal 4000 calorieën per dag. Met eten zit het helemaal prima. Ik train ook hard. Dus dat is gelul vriend

Dat jij 4000 kcal eet is gelul vriend.
TIP: zou maar snel ophouden met je bull-shit en alle reacties die je krijgt respecteren voordat je nooit meer geholpen wordt op dbb

wat een droeft**ter weer :roflol:

Kuurlogs!!!

ik weet dat het niet verstandig is maar ik ben op mijn achterhoofd gevallen toen ik een baby was

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:12 ----------

Dan moet je minder gaan verbruiken of even langs de dokter:o Als je niet uit je nek lult.

Ben blij dat deze reactie ook word gebasht door andere mensen. Met 4000kcals per dag weeg je geen 70kg op 1m85, tenzij je daar gisteren pas mee begonnen bent natuurlijk :rolleyes:

:popcorn:

Of je hebt een lintworm in combinatie met een super ecto metabolisme..

70kg is een heel droevig gewicht om al te gaan kuren met jou lengte!

Probeer eens zelf aan de 80-85kg te komen of misschien wel 90kg..

Die 4000kcals zou best kunnen, maar acht de kans groot dat je in een rekensheet ongekookte pasta/rijst gebruikt als voedingswaarden voor het gekookte goed..

Post je eet en trainingsschema eens..ben erg benieuwd..

Dus jij bent gaan kuren toen je 17 was? Hoe zag je nakuur eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven