BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, onderbroeken en kousen maar 1 dag. T-shirts vaak meerdere dagen als het is om enkel thuis te zitten. Jeansbroek, trainingsbroek vaak maanden, & truien was ik ook alleen maar als er vlekken op zitten.
K*t dat dat stiekem moetStiekem douche ik mij relatief weinig. Ik heb mijn eigen gedacht erover, net als dagelijks je haar wassen etc.
Moet er wel bijzeggen dat ik niet snel stink
![]()
Heb een vriend die geen douchegel gebruikt en geen deo, stinkt nooit. Ik moet mij dagelijks douchen (met douchegel), en T-shirten stinken vrij snel 
Haha, onderbroeken en kousen maar 1 dag. T-shirts vaak meerdere dagen als het is om enkel thuis te zitten. Jeansbroek, trainingsbroek vaak maanden, & truien was ik ook alleen maar als er vlekken op zitten.
'Vlekken komen en gaan vanzelf'
Als ik mijn ondergoed,sokken en t-shirt niet dagelijks wissel voel ik me echt vies (en dit wordt ook extern bevestigd) vooral sokken voelen echt ranzig de volgende dag.
Truien en dergelijke 2-3 dagen max, en dan liefst niet aaneengesloten dagen (vinden jullie het normaal als je 2 weken achtereen in dezelfde trui verschijnt of hebben jullie niet zoveel sociaal contact ?!?!?!).
Broeken draag ik wel veel langer, soms wel 2 weken.
Doe wel maar 2 a 3 dagen dezelfde trui aan op rij. Daarna hang ik hem aan een kapstok en verlucht ik hem eventueel wat en doe ik hem de week erna of na 2 weken opnieuw 2, 3 dagen aan..
Maar Corleoné hoe ziet jou dagbesteding eruit dan want je werkt niet maar je hebt wel gewoon bezigheden neem ik aan want als je egt heel de dag achter de pc zit dan begrijp ik wel dat je niet vies wordt.
Maar als je regelmatig uit huis komt dan ben jij of een extreem schoon persoon of na 3 maanden een trui te hebben gedragen hangt er een naar geurtje om jou heen.
Deze kousen idd.
Toevallig heb ik nu ook een trui aan die ik een paar dagen geleden ook aan had. Alleen doe ik nooit een trui langer dan 2 dagen achtereen aan. Kan ook bijna niet want doordeweeks loop ik meestal in pak, die wissel ook dagelijks af trouwens.