MuscleMeat

Onze Nederlandsche vlag

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Wat is er eigenlijk aan de hand met ons nationalistische doek? Zijn wij te bang om die tonen? Als je ermee over straat loopt in welk formaat en waar dan ook (jas, broek) of gewoon een vlaggetje buiten de voetbal tijd om, wordt je eerder scheef aan gekeken dan gecomplimenteerd op je identiteit waar je voor staat ten samen.

In Frankrijk en Duitsland is dat wel anders, bij de Fransen wapperd de vlag overal, bij elk overheidsgebouw en wel ergens in het kleinste gehucht. De Fransen zijn trots op wie ze zijn en wat ze uitstralen naar de rest v/d wereld toe. Die Deutsche leute zijn wat behoudener, maar nog altijd is er Duitse trots en daarbij mag het rood zwart en geel niet ontbreken.

In de VS moet je uitkijken om geen klappen te ontvangen als je dat ding niet in huis hebt. Zelfs in Irak waar ze elkaars koppen eraf rukken en het liefst opgedeeld zijn wordt de vlag vol trots geheven.

Maar wij, wij hebben af en toe eens een dagje wanneer we niet te lui zijn om dat ding van zolder te graaien en op te hangen. Kortom: Moeten wij Nederlanders meer met de borst en schouders naar achteren gaan staan als het aankomt op onze landskleuren? :)

In Amerika gebruiken extreem nationalisten de 'union jack' doorgaans niet als fascistisch symbool. Ik denk dat dit kortweg het hele eiereten is.

In Amerika gebruiken extreem nationalisten de 'union jack' doorgaans niet als fascistisch symbool. Ik denk dat dit kortweg het hele eiereten is.

:scratch: waarom zouden ze daarvoor de Engelse vlag gebruiken dan? :D USA vlag heet de Stars and Stripes.

Niks mis mee hoor.

als je hier met een vlaggetje van nl over straat loopt word je helaas meteen bestempeld als racist.
triest maar waar.

al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet de behoefte aan heb om met een vlag over straat te lopen. :D

het nationalisme zit er niet zo in bij de meeste nederlanders imo, tenzij het wk/ek is aangebroken. dan zijn alle duitsters weer nazi's en moffen, en mag er weer lekker de nationalist uitgehangen worden. verder boeit het de meesten nogal weinig denk ik.
kijk bijvoorbeeld maar hoeveel mensen met koninginnendan of dodenherdenking de vlag uithangen. . .

Idd, nederlanders zijn niet zulke nationalisten
Zijn ze veels te nuchter voor, en dat is maar beter ook
En alleen rascisten in nederland dragen een vlag, die moet je met de grond gelijk maken
Zaten er genoeg bij mij op school

de vraag is; asocieerde jij een vlag direct met racisten of pleegden ze ook daadwerkelijk racistische daden?

Ga nou niet semi intelligent lopen doen, en het proberen goed te praten
Ik weet hoe ze in elkaar zitten, met hun partyflocks die vol staan met nl_88 en gepraat over buitenlanders, lonsdale Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren en weet ik veel allemaal

Ik weet hoe ze in elkaar zitten, met hun partyflocks die vol staan met nl_88 en gepraat over buitenlanders, lonsdale Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren en weet ik veel allemaal

Ik heb vroeger ook Lonsdale gedragen maar niet uit rascistisch oogpunt. tegenwoordig zou ik dat niet snel niet meer doen. Niet omdat ik het zelf met rascisme associeer maar omdat de meeste allochtonen niet meer helder erover na kunnen denken. En wat dat betreft net zo bekrompen zijn als die nazi jongeren

Verder heb ik in mijn auto ook een Nederlandse vlag hangen heeft niets met rascisme te maken......

• Topic Starter Topic Starter
Idd, nederlanders zijn niet zulke nationalisten
Zijn ze veels te nuchter voor, en dat is maar beter ook
En alleen rascisten in nederland dragen een vlag, die moet je met de grond gelijk maken
Zaten er genoeg bij mij op school

Niet dat dat Lonsdale tuig nou deugt, daar pis ik zelfs nog niet tegen aan. Maar het mag vanuit jou visie van slechts 1 kant komen of niet? Getuige sommige uittingen via je sig...

Ik heb vroeger ook Lonsdale gedragen maar niet uit rascistisch oogpunt. tegenwoordig zou ik dat niet snel niet meer doen. Niet omdat ik het zelf met rascisme associeer maar omdat de meeste allochtonen niet meer helder erover na kunnen denken. En wat dat betreft net zo bekrompen zijn als die nazi jongeren

Verder heb ik in mijn auto ook een Nederlandse vlag hangen heeft niets met rascisme te maken......

Ik bedoel ook geen lonsdalers, ik weet dat veel gewoon van het hardcore merk houden
Ik bedoel de lonsdalers in combo met de nl vlag en van die uitspraken, eigen volk eerst, wit is beter enzv

Lonsdale is een boks merk opgericht door een n*ger.

Nederlanders durven niet meer voor hun mening uit te komen , ze worden door de Media en politiek compleet door de war gemaakt.

Wat willen ze nu Multiculturele samenleving of moeten (alochtonen) inburgeren, intergreren (dus zich aanpassen ) aan de westerse normen en waarden.

Nederland verliest zijn identiteit..........

Niet dat dat Lonsdale tuig nou deugt, daar pis ik zelfs nog niet tegen aan. Maar het mag vanuit jou visie van slechts 1 kant komen of niet? Getuige sommige uittingen via je sig...

Het is beter dat het allemaal uit een kant komt
Als nlers zeer nationalistisch waren ingesteld, was het hier een lange tijd geleden uit de hand gelopen
Maar nogmaals, nlers zijn daar te nuchter voor

je antwoord zegt weer genoeg. ik heb het helemaal niet over partyflockers of van die kinderen die wannabe racistisch trachten te zijn.

Ik bedoel ook geen lonsdalers, ik weet dat veel gewoon van het hardcore merk houden
Ik bedoel de lonsdalers in combo met de nl vlag en van die uitspraken, eigen volk eerst, wit is beter enzv

Ik snap welke mensen je bedoelt en dat vind ik ook tuig.

Ik vind het alleen jammer dat ik er ook voor aangezien zou worden mocht ik een nederlandse vlag dragen of Lonsdale kleding aan hebben. Er zijn weleens mensen voor minder in elkaar geslagen....

Terug
Naar boven