MuscleMeat

Onze Nederlandsche vlag

Ga nou niet semi intelligent lopen doen, en het proberen goed te praten
Ik weet hoe ze in elkaar zitten, met hun partyflocks die vol staan met nl_88 en gepraat over buitenlanders, lonsdale Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren en weet ik veel allemaal

Zo kun je overal wat achter zoeken.

LEVI'S

Laat Etnischeminderheden Vlug In Slapen

:scratch: waarom zouden ze daarvoor de Engelse vlag gebruiken dan? :D USA vlag heet de Stars and Stripes.

De vlag die door veel Amerikaanse racisten wordt gebruikt is de van de Confederatie, of the South. De staten van racistische slavenhouders, wereldberoemd van de plantages en bijkomende gruwelheden:sad:

Confederate States flag (Rebell flag)
Civil%20War%20Reenactment-Confederate-web.jpg

Laatst bewerkt:
als je in nederlands met een nl vlag loopt ben je een racist, belachelijk maar is het nou eenmaal. als een marokkaan met een vlag loopt van zijn land is het normaal en goed.....

De Zuidelijke staten kennen dan ook nog behoorlijk veel red necks die maar wat graag een n*ger achter een auto aan slepen.

Vlagvertoon, heb het eigenlijk nooit begrepen. Ben best blij met Nederland, maar om nou met een vlaggetje op je jas te gaan lopen. Misschien als je 14 bent of zo.

Duitsland is helemaal niet behouden! Ik heb een tijdje daar gewoond. Ik heb genoeg duitse vlaggen aan ramen zien hangen en wat ik nog grappiger vond waren die duitse wimpels en vlaggetjes die aan auto's wapperden. Hier een voorbeeld:
DIVERSEN101.jpg

Zo kun je overal wat achter zoeken.
LEVI'S
Laat Etnischeminderheden Vlug In Slapen

Terzijde, maar leuk om te weten
Levi STRAUSS was een, je raad het al,..Jood. :eek:

De geschiedenis van het merk Londsdale is inmiddels algemeen bekend. Toch een leuke aanvulling: Lonsdale-kleding is door veel beroemde boksers gedragen, bijvoorbeeld Mike Tyson, Henry Cooper, Mohammed Ali, Lennox Lewis.

:scratch:

Rond Mohammed Ali is nog een hele media rel geweest ivm zijn dienstplicht weigering ttv Vietnam oorlog. Op de achtergrond speelde er nog veel meer. "The Vietcong never called me n*gger" aldus Ali. Tour Of Duty aflevering 6 van seizoen geeft ook een sfeerimpressie. Uit de afl wordt duidelijk waarom de zuidelijke redneck vlag niet geliefd is bij zwart afro amerikanen.
Goed, ik zal verder niet off topic gaan, was deze aflevering net aan het kijken en zie bovendien weinig topic in dit topic.

Ga nou niet semi intelligent lopen doen, en het proberen goed te praten
Ik weet hoe ze in elkaar zitten, met hun partyflocks die vol staan met nl_88 en gepraat over buitenlanders, lonsdale Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren en weet ik veel allemaal

Gast wat is dit voor bullshit?

Hij vroeg zich alleeen af of jij zo dom bent om iedereen die met een NL vlag loopt uit te maken voor een rascist.Zonder dat je iets van die mensen weet of ze kent.

Persoonlijk kan het mij niks schelen of iemand met een NL vlag rondloopt, je mag zeker trots zijn op je afkomst.

Gast wat is dit voor bullshit?

Hij vroeg zich alleeen af of jij zo dom bent om iedereen die met een NL vlag loopt uit te maken voor een rascist.Zonder dat je iets van die mensen weet of ze kent.

Inderdaad. Het is jammer dat bepaalde kledingmerken en nu zelfs onze nationale vlag symbool zijn geworden van racisme. FOK IT. Denk trouwens is aan alle kleurlingen die met dezelfde vlag op hun borst voetballen voor Oranje. Ik bedoel maar.

Londsdale is een ding, maar ik stel voor om dit niet te pikken en als niet racisten ons eeuwenoude symbool de eer aan te doen die het verdient.

Met die spiertrol valt trouwens toch niet te praten. Vraag me ook af wat dat soort mensen in ons land doen, maar ook op dit atheistische forum, als het allemaal zo verschrikkelijk is. Dat dat gastje hier niet is om over zijn hobby te praten is al lang duidelijk.

Nope hitman. Overheidsauto heeft die vaandeltjes bij de spatborden voor!

Zoals een vriend van mijn broertje ooit eens zei:

Nederland is voor de Nederlanders! Anders had het wel buitenland geheten! :D

Het ligt niet in de gewoonten en vaak dragen skin heads het als symbool, vandaar dus de slechte reputatie. Eigenlijk is het wel een goede zaak dat Amerikanen zo aan hun vlag hechten, het brengt rassen wel dichter bij elkaar. Misschien is dat wel het probleem in NL / Belgie; dat er geen eenheid is...

USA kent meer racistisch getinte voorvallen dan de meeste landen in Europa. Denk niet dat een nationalistische instelling nou zo goed is om rassen echt bij elkaar te brengen.

USA kent meer racistisch getinte voorvallen dan de meeste landen in Europa. Denk niet dat een nationalistische instelling nou zo goed is om rassen echt bij elkaar te brengen.
Ik weet niet of dat vlagje daar veel mee te maken heeft, is meer door het soort mensen.

Wat ik bedoel is dat als je burgers van een land onder een algemene noemer plaatst ('Nederlanders' ipv autochtonen/allochtonen) dat je dan beter met elkaar zal omgaan. Als je de vlag gaat zien als een symbool van eenheid , dan ga je misschien minder in groepen denken, wat de integratie bevorderd.

Dus gewoon iedereen gelijk en onder dezelfde vlag is wat ik bedoelde.

Ik vraag me af of de noemer allochtonen snel verdwijnt als er een symbool van eenheid aanwezig is. Er zijn voorlopig nog teveel groeperingen die maar al te graag alles afschuiven op allochtonen terwijl diezelfde groep wel veel belang hecht aan vlagvertoon.

Ik zie veel allochtonen gewoon als Nederlander maar er zijn waarschijnlijk veel meer Nederlanders die iedereen zonder Nederlandse roots nooit als Nederlander zullen zien. Daarmee niet gezegd dat Nederland racistisch is, alleen gaat acceptatie van allochtonen ook maar tot een bepaalde grens blijkbaar.

Het moet van beide kanten komen natuurlijk ;)

Terug
Naar boven