XXL Nutrition

Ook filmpje tom vierstra verwijderd van youtube

jackalxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Na aanleiding van mijn vorige topic waar ik aangaf dat mijn filmpje van jarno hams was verwijderd heb ik hier nog ff een update :mad:
Het filmpje van tom vierstra is ook verwijderd, ook om copyright redenen ::mad: alleen in dit geval van de band 3 doors down

Flauw he.

• Topic Starter Topic Starter
ja donders flauw ... ik word er egt ****ing chagerijnig van :mad: doe je moeite om een filmpje te maken en dan halen ze et dr af :(

Begrijp het niet, er staan zat filmpjes op met muziek op de achtergrond.

Ik zie het steeds vaker, vooral bij muziek video's idd. Lijkt wel alsof de muziek labels een afdeling hebben die filmpjes opsporen op youtube.

Kan je ze er niet zonder de muziek weer opzetten?

Is misschien niet helemaal zo mooi.
Maar dan heb je nog iets..

ja kan wel maar dan is et weinig aan vind ik zelf
ik ga 1 deze weken wel ff in de database van youtube kijken want daar staan een paar nummers in die wel mogen :mad: alleen dat zijn kont nummers :P
Kijk jarno als ik jou in beeld zie en ik hoor er the prophecy bij van soul fly dan motiveert dat echt wel hoor om te gaan trainen :D

jack... kreeg je niet eerst een mailtje over licensie waarschuwingen ? want anders moet je gewoon zeggen dat je licensies heb...

nope ze hebben het filmpje er meteen afgeflikkerd :( en over et zelf zingen dat lijkt me niet egt een heel erg verstandig idee :P

Normaal wordt het geluid gewoon uitgeschakeld, heb ik ook al meerdere keren meegemaakt.
Wat je anders kunt doen is onbekende nummers gebruiken. dan is de kans groot dat ze niet onder de grotere labels vallen.

Je hoeft niet bij elk filmpje watr van je verwijderd wordt een nieuw topic te maken :rolleyes:

Zwijgt mij van die copyrights van Youtube. Ik heb er 65 zelfgemaakte staan daar en al 26 van die copyright zever dinges.

Ga allemaal naar http://www.vimeo.com/groups/strongman

Ik heb daar een groep strongman aangemaakt maar je kan der zelf groepen aanmaken en alles kan je daar in zo hoge resolutie zetten als je zelf wil. Limiet halve Gig per week maar daar kom je wel mee toe.

Ik heb der al veel HD video's opstaan.. EN DIE KAKKEN NIET OP COPYRIGHTS :D

Terug
Naar boven