MuscleMeat

Oordeel mee!

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Beste vrienden,

Oordeel mee met een volgend kuurschema hieronder. Kuurverleden even buiten beschouwing gelaten. Graag zie ik de reacties puur over dit schema.

wk 1-3 300mg test prop ew
wk 1-8 500mg test e ew
wk 1-8 400mg deca ew

wk 1-11 25mg proviron ed
wk 2-11 0.5ml liquidex eod

wk 2-10 62.5mcg T3 ed
wk 3-11 100mcg clen 2 days on/off

wk 9-11 300mg test prop ew
wk 9-11 225mg tren ace
wk 9-11 150mg winstrol

-de korte esters zet ik 3x in de week ( uit ervaring blijkt het bij mij goed te werken)

-de proviron wordt gebruikt om de kuur wat androgener te maken.
-liquidex om vochtretentie tegen te gaan.
-t3 en clen om zoveel mogelijk vet te verbranden.

-alles wat in wk 9-11 wordt gebruikt is ter aanvulling omdat de test e en deca zolang nog na werken in het lichaam.

Graag wil ik nog weten of ik IGF1-LR3 aan dit schema kan toevoegen. zoja, voor hoelang en welke weken denk jij dat het beste is om dit te doen.

yeah ziet er zo op het eerste gezicht lekker uit.. misschien de deca door eq vervangen? heb zelf geen ervaring met t3 maar het zal vast een doordachte dosering zijn.. igf1-lr3 misschien de eerste 4 weken op 60-100mcg/ed en eventueel in(/na) je nakuur herhalen..

Ben het met Eclipse eens,zou ook meteen de eerste 4 weken beginnen met die igf en dan een weeek of 4/6 wachten en dan nog een cyclus er tegen aan gooien als je het geld ervoor hebt.

Kuur ziet er strak en goed doordacht uit en zal je zeker mooi resultaat opleveren.

Fijne vakantie nog daar,bro.

ziet er inderdaad netje's uit op enkele kleine dingen...

- week 9-11 test prop. 300mg per week... je komt net van 500mg p.w test e... dus voor de prop om nog ze werk te doen moet je die ook min op 500mg per week zetten..

- ik zou de kuur iets langer door trekken aangezien deca pas laat werkt... zou deze min 10 weken nemen i.p.v 8 en dus zo het hele einde van de kuur iets opschuiven..

- winstrol 150mg?? is dat per week? zou hem min. 50mg eod zetten... aangezien jij hem liever 3x per week zet... zou ik dan net iets meer pakken... 1,5ml per keer? bv... (75mg)

- je kunt de clen ook constant gebruiken door ketofen (volgens mij verkeerd gespeld) erbij te pakken...

- dan nog eff terug komen op de winstrol... deze zou ik nog iets langer zetten 5/6 weken i.p.v 3

alvast succes... grt eddy

ketotifen toch? dat is idd een interresant goedje waar ik me ook eens in moet gaan verdiepen :D desnoods laat je de winstrol weg kerel? of had je daar nog een speciaal doel mee in gedachten?

ECLIPSE zei:
ketotifen toch? dat is idd een interresant goedje waar ik me ook eens in moet gaan verdiepen :D desnoods laat je de winstrol weg kerel? of had je daar nog een speciaal doel mee in gedachten?

is wel heerlijk hoor die winstrol op het laaste... droger en harder worden... heerlijk...

Ik gebruik helemaal nooit meer Winstrol... Ben ik nou de enigste ofzo..?

Als je het over depot hebt ben je niet de enige hoor....tabs vind ik wel lekka! :D

Test_Addicted zei:
Ik gebruik helemaal nooit meer Winstrol... Ben ik nou de enigste ofzo..?

Dat is zonde dan. Winstrol slaat altijd nog goed in. Wordt je toch ineens een stuk steker door en pak je nog wat kilootjes erbij. Bovendien blijft de gewonnen massa van winstrol goed zitten dus ideaal om op het eind erbij te doen.

@suat: Ziet er heel goed uit, ik zou alleen nooit clen tijdens een kuur gebruiken want ik zie het nut er niet van in. Liever clen na de kuur als antikatabool.

endymion zei:
Dat is zonde dan. Winstrol slaat altijd nog goed in. Wordt je toch ineens een stuk steker door en pak je nog wat kilootjes erbij. Bovendien blijft de gewonnen massa van winstrol goed zitten dus ideaal om op het eind erbij te doen.

@suat: Ziet er heel goed uit, ik zou alleen nooit clen tijdens een kuur gebruiken want ik zie het nut er niet van in. Liever clen na de kuur als antikatabool.

buitendat vind ik clen als werking op zich op je hartspier niet zo'n goed idee samen met hoge hoeveelheden test.

younggod zei:
buitendat vind ik clen als werking op zich op je hartspier niet zo'n goed idee samen met hoge hoeveelheden test.

helemaal mee eens, grote hoeveelheden as belasten je hart al genoeg ga je er ook nog eens clen bijnemen, dat is vragen om problemen.

verder @topicstarter: waarom igf-1 erbij? laat jij je ook al meeslepen door de hype? weet niet wat je stats zijn maar denk dat velen van ons hier nog met deca,test,boldenone, prima,dbol,tren enz.enz. genoeg kunnen groeien.

sth, slin, igf-1 zijn spullen waar je niet mee moet spelen tenzij je een wedstrijd-atleet ben of een oudere sporter die met as niet meer kan bereiken wat ie wil.

gr d

dennis999 zei:
helemaal mee eens, grote hoeveelheden as belasten je hart al genoeg ga je er ook nog eens clen bijnemen, dat is vragen om problemen.

verder @topicstarter: waarom igf-1 erbij? laat jij je ook al meeslepen door de hype? weet niet wat je stats zijn maar denk dat velen van ons hier nog met deca,test,boldenone, prima,dbol,tren enz.enz. genoeg kunnen groeien.

sth, slin, igf-1 zijn spullen waar je niet mee moet spelen tenzij je een wedstrijd-atleet ben of een oudere sporter die met as niet meer kan bereiken wat ie wil.

gr d

daar ben ik het niet helemaal mee eens.. er zijn van tal van wedstrijdatleten die gebruik maken van sth, slin, igf-1, ook al weten ze dat ze nog lange tijd op AS zouden kunnen groeien.. simpelweg omdat ze hiermee betere resultaten kunnen bewerkstelligen in een kortere tijd.. en dat geldt ook voor de gevorderde recreatieve gebruiker.. wat betreft de clen kan ik je geen ongelijk geven :D

ECLIPSE zei:
daar ben ik het niet helemaal mee eens.. er zijn van tal van wedstrijdatleten die gebruik maken van sth, slin, igf-1, ook al weten ze dat ze nog lange tijd op AS zouden kunnen groeien.. simpelweg omdat ze hiermee betere resultaten kunnen bewerkstelligen in een kortere tijd.. en dat geldt ook voor de gevorderde recreatieve gebruiker.. wat betreft de clen kan ik je geen ongelijk geven :D

je zegt het goed gevorderde gebruikers: hier op het forum zijn tal van mensen die nog geen vijf kuren gedaan hebben (althans dat beweren ze) en dan al aan de igf-1 gaan, en dat vind IK (dat is dus subjectief) niet verstandig. maar goed iedereen moet zelf maar weten.

een beetje geduld, goed trainen, eten en rusten en twee goede kuren per jaar
zouden velen al een flink eind op weg moeten helpen.

Terug
Naar boven