AndroidHealthClinic

oordopjes

daviee28

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
74kg
Wat voor een oordopjes gebruiken jullie tijdens het trainen?
Zelf heb ik in-air geprobeerd maar ook deze vallen eruit. Welke hebben jullie en wat is de kwaliteit daarvan?

Liever geen omdat dat een gek*t is met de kabeltjes die ik steeds ergens anders langs moet leggen omdat ik bijv, van front naar back squat ga.

Ik heb wel Sennheiser CX300-2 maar die vallen echt niet zomaar uit.

Meestal neem ik ze niet mee, maar anders gebruik ik er met zo'n stuk plastic dat achter je oor gaat.
Philips SHS4800 zijn dat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zulke moet je proberen. Die prop je in je oor en vallen er bij mij niet uit.

+ die isoleren het geluid. Dat je geen muziek/anderen hoort op de gym.
Nadeel: je hoort jezelf niet kreunen tijdens je workout.

Ik gebruik altijd iPod oordopjes. Handig met muziek stoppen / volume aanpassen, hoef ik mijn telefoon niet uit mijn zak te pakken. Maar tijdens de training moet ik niks van die dingen hebben!

haha, i kdacht dat je oorSTOPJES bedoelde, kvroeg me af waar dat nodig voor zou zijn xD ik gebruik 'in ear' oortjes van sennheiser blijft 100 keer beter zitte dan ipod oortjes

haha, i kdacht dat je oorSTOPJES bedoelde, kvroeg me af waar dat nodig voor zou zijn xD ik gebruik 'in ear' oortjes van sennheiser blijft 100 keer beter zitte dan ipod oortjes
Daar heb ik geen last van (kleine oortjes misschien)!

Goedkope Zenheissers (10 euro)

sennheiser_mx_270_oordoppen_1.jpg

zijn er nog nooit uit gevallen.

Beter haal je titanium oordopjes, heb nu al 2x nieuwe moeten kopen omdat ik een dumbbell op die dingen laat vallen.

weet je zou nog best welis kunne ;) oortjes blijve bij mij precies nooit zitte, zelfs inears floepen er vaak uit :D
Bij in-ears kan je grotere sleeves proberen. Dit is zo'n rubberen sokje die je er om heen kan vrotten dat hij blijft zitten.

Klinkt het ook een beetje?
Beter haal je titanium oordopjes, heb nu al 2x nieuwe moeten kopen omdat ik een dumbbell op die dingen laat vallen.
Ga dan ook niet jongleren!

Je moet ze ook in je oren houden en niet op de grond leggen ??
Ja dan zit dat kabeltje tussen je arm gefrommeld en wil je de dumbbells op de grond laten vallen met bijv dp en vallen tegelijk die dopjes mee, precies onder de dumbbells :o

Goed genoeg.

(alsof Rammstein en Hatebreed etc "beter" wordt met dure oordopjes)

Nee echt, klinkt best wel goed. Ik bedoel je ben tin een publieke ruimte, of zit buiten op de fiets, het zijn geen HIFI omstandigheden, dus oordopjes van 100 euro zijn weggegooid geld. (en voor een tientje kan ik het me permitteren om er eens een ongelukje mee te hebben).

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ja dan zit dat kabeltje tussen je arm gefrommeld en wil je de dumbbells op de grond laten vallen met bijv dp en vallen tegelijk die dopjes mee, precies onder de dumbbells :o

heb de snoertjes altijd onder mijn shirt lopen, nog nooit last van gehad.

De oortjes van een Ipod blijven vrij goed zitten bij mij, zijn eigenlijk 1 van de beste naar mijn mening voor mijn oren...

Kdenk dat je dat gwn lekker zelf moet uitzoeken iedereen heeft andere oren he :p

Van Sony van €17 zitten wel chill, maar niet heel prachtig geluid, maar daar is de prijs ook niet naar, iPod oortjes gaan bij mij altijd veel te snel stuk.

Terug
Naar boven