AndroidHealthClinic

oordopjes

Ik heb in-ear dopjes van de Action. Slechte kwaliteit, maar ze kosten ~0,80 per setje, aan de kwaliteit wen je wel .

Draadloos koptelefoon van sony, samen met sony walkman mp3 speler. Geweldig apparaat.

in ear werkt voor mij perfect.
vallen er in ieder geval nooit uit en ze isoleren het geluid van buitenaf ook goed.

Liever geen omdat dat een gek*t is met de kabeltjes die ik steeds ergens anders langs moet leggen omdat ik bijv, van front naar back squat ga.

Ik heb wel Sennheiser CX300-2 maar die vallen echt niet zomaar uit.
Same here, had eerst Pioneers maar die waren echt bagger vielen er om de 20 sec uit.

Die Sennheisers CX300-2 vallen er bij mij ook nooit uit :)

Huh? Ik gebruik oordopjes meestal alsk slaap.. (wat overdag gebeurd i.v.m met nachtwerk.)

Bij mij vielen ze altijd uit omdat er tijdens het trainen spanning op de snoertjes komt te staan en ze eruit worden getrokken. Doe ze nu eerst over mn oor heen, werkt perfect:cool:

Anti-bacterieel van Philips, zit een silicone hoesje over zodat er niet een klont oorsmeer aan blijft plakken als je die uit je oor haalt

Ik heb gewoon oordopjes van apple. De standaard die je bij je iphone krijgt. Zitten als gegoten en vallen er nooit uit.

€25 bedoel je zeker.

2 weken terug nog nieuwe gekocht. Ik mag tenminste aannemen dat het dezelfde zijn als voor de iPhone? Met volumeknop, mic en hier zo'n knopje op. Anders.. Nothing said.

Heb ook ineardopjes van senheiser met een klein beugeltje die je achter je oor klemt, vallen ze er ook niet uit.

2 weken terug nog nieuwe gekocht. Ik mag tenminste aannemen dat het dezelfde zijn als voor de iPhone? Met volumeknop, mic en hier zo'n knopje op. Anders.. Nothing said.

Ja zulke, heb een jaar geleden ofzo nieuwe moeten kopen om dat ze kapot gingen.. Wist toch bijna wel zeker dat die krengen me 40 euro hebben gekost.

Dan doe jij er lang mee! Bij mij moet ik 1x per 3 maanden nieuwe kopen. Ik heb ze altijd in in het openbaar vervoer. Voorkomt dat mensen met je willen praten, want daar heb ik zo'n hekel aan. Ze zitten goed, er komt mooi geluid uit en ik kan niet meer zonder de pauzeer/play knop en de volumeknoppen.<3

Terug
Naar boven