XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bezoekers in dit topic

  • Geen gas meer uit russia, no problem denkt onze overheid!

     
    Geen gas meer uit russia, no problem denkt onze overheid!

    Inderdaad gewoon afsluiten, zolang niet meer dan een procent of 20/30 van de bevolking er last van heeft worden ze gewoon weer herkozen😆
     
    Inderdaad gewoon afsluiten, zolang niet meer dan een procent of 20/30 van de bevolking er last van heeft worden ze gewoon weer herkozen😆
    Not funny, 'cause it's true.

    Nu ben ik geen fan van de KGB-pygmee en alle Poetin-fans, maar vol blijven houden dat we steeds zwaardere wapens sturen nog steeds verdedigend is vind ik wat vergezocht.

    Zeg dan gewoon dat je een proxyoorlog voert om zijn leger zich volledig kapt te laten maken.
     
    Not funny, 'cause it's true.

    Nu ben ik geen fan van de KGB-pygmee en alle Poetin-fans, maar vol blijven houden dat we steeds zwaardere wapens sturen nog steeds verdedigend is vind ik wat vergezocht.

    Zeg dan gewoon dat je een proxyoorlog voert om zijn leger zich volledig kapt te laten maken.
    Het is verdedigend zolang we geen grondgebied innemen van Rusland imo.
     
    Het is verdedigend zolang we geen grondgebied innemen van Rusland imo.
    Prima, is een mening.

    Het verhaal was eerst dat we dat alleen zouden doen met helmpjes en scherfvesten zouden doen.

    Nu zijn opeens pantserhouwhitsers verdedigend, hmmokay...
     
    Oorlog is toch ook niet meer wat het geweest is. Waar is de tijd gebleven dat een Finse dwerg 500 sovjets te grazen nam met een verkapte Mosin-Nagant zonder telescoopvizier.

     
    Prima, is een mening.

    Het verhaal was eerst dat we dat alleen zouden doen met helmpjes en scherfvesten zouden doen.

    Nu zijn opeens pantserhouwhitsers verdedigend, hmmokay...
    Voortschrijdend inzicht?
     
    Prima, is een mening.

    Het verhaal was eerst dat we dat alleen zouden doen met helmpjes en scherfvesten zouden doen.

    Nu zijn opeens pantserhouwhitsers verdedigend, hmmokay...
    Het is niet alsof de Russen rustig aan doen. Hoeveel burgers hebben die nu al gemarteld en geëxecuteerd?

    Als Rusland geen nukes had, stond de NAVO al aan de poorten van Moskou. Die hele oorlog van Poetin is een grote vergissing van zijn kant, maar terug kan hij bijna niet.
     
    Als de Russen volledig mobiliseren peer je hem beter. :o
     
    Het is niet alsof de Russen rustig aan doen. Hoeveel burgers hebben die nu al gemarteld en geëxecuteerd?

    Als Rusland geen nukes had, stond de NAVO al aan de poorten van Moskou. Die hele oorlog van Poetin is een grote vergissing van zijn kant, maar terug kan hij bijna niet.
    Dat kan allemaal best zo zijn, maar dat was mijn punt niet, want ze begonnen ook niet met vriendelijk vragen.
     
    Dat kan allemaal best zo zijn, maar dat was mijn punt niet, want ze begonnen ook niet met vriendelijk vragen.

    Alsof wij hier bepalen wat nog verdedigen is en niet. Tot de Russen er anders over denken....of het dit dus allemaal waard is vraag ik mij af en dat "we kunnen niet anders" begrijp ik soms ook niet helemaal.
     
    Moest even goed kijken of het echt van Nieuwsuur af kwam. Een item zonder oogkleppen.

    Daarom voelde ik het ook als mijn objectieve plicht om het hier te posten :)

    Ik word zelfs een klein beetje gelukkig van het feit dat dit écht van nieuwsuur komt!
     
    Daarom voelde ik het ook als mijn objectieve plicht om het hier te posten :)

    Ik word zelfs een klein beetje gelukkig van het feit dat dit écht van nieuwsuur komt!
    Ik ben niet anders van ze gewend. :thinking:
     
    Back
    Naar boven