Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je veel meer aan een goudvis hebt.Was t tegenwoordig nog maar geaccepteerd om een huisnegertje te hebben voor t huishouden.
Wanneer ga je em weer verwijderen? Slappe
Zweep erover kon vroeger ook
Nu nog steeds hoor.
Opgeven is voor slapjanussen.Nee door dit forum besef ik dat een geweten voor slapjanussen is. Ik geef het op
Dierenbeul!!
Zoals jouw cut?😇
Ik kan er niks aan doen. Ik was mijn OV-kaart kwijt waardoor ik niet meer naar de gym kon.
Was t tegenwoordig nog maar geaccepteerd om een huisnegertje te hebben voor t huishouden.
Voor een cut heb je geen gym nodig...Ik kan er niks aan doen. Ik was mijn OV-kaart kwijt waardoor ik niet meer naar de gym kon.
Bro wat kom je nou haten? Ik heb er alles aan gedaan wat ik kon. Ik ga toch niet €5 betalen voor een OV kaart?Voor een cut heb je geen gym nodig...
Slap excuus hoor😝
Heb je daarna stroopwafels gegeven met het nieuwe testament erop geschreven?Bro wat kom je nou haten? Ik heb er alles aan gedaan wat ik kon. Ik ga toch niet €5 betalen voor een OV kaart?
Kheb mijn begeleider in de gym geappt en die vond het prima.
Heb je daarna stroopwafels gegeven met het nieuwe testament erop geschreven?
Ik heb voorgesteld om als boetedoening de aankomende 6 weken hun gazon te verzorgen.Je had op zn minst nog wat lekkers langs kunnen brengen met een briefje dat t je spijt Maar je er echt niets aan kon doen
Dat kun je beter door je ma laten doen, dat meldenBro wat kom je nou haten? Ik heb er alles aan gedaan wat ik kon. Ik ga toch niet €5 betalen voor een OV kaart?
Wow, duidelijke vooruitgang, 3,5 stickersIk heb voorgesteld om als boetedoening de aankomende 6 weken hun gazon te verzorgen.
Ik zie echt dat je stappen maakt kerel!Bro wat kom je nou haten? Ik heb er alles aan gedaan wat ik kon. Ik ga toch niet €5 betalen voor een OV kaart?