MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.063
Nee hoor.
De Russen die nu nog in bezet gebied zijn, mogen blij zijn dat ze überhaupt nog thuis komen.
Dat hoor ik nu al maanden.

Hoeveel Oekraïners zijn er inmiddels dood? Hoeveel gebied hebben ze al verloren? Hun leger is gedecimeerd, steden worden kapot geshelled en over een paar maanden worden de grote steden onder siege uitgehongerd gedurende de winter. De zeewegen hebben de Russen geblokkeerd met zeemijnen dus die aanvoer is ook niet mogelijk.

Van die komediant, Selenzky, hoor je inmiddels ook niks meer.

Hoeveel Oekraïners zijn er inmiddels dood? Hoeveel gebied hebben ze al verloren? Hun leger is gedecimeerd, steden worden kapot geshelled en over een paar maanden worden de grote steden onder ziege uitgehongerd gedurende de winter.

1 onbekend. Info wordt niet vrijgegeven.
2 geen, dit is slechts tijdelijk.
3 maar wordt wel aangevuld.
Dit in tegenstelling tot de Russen die inmiddels gevangen laten vechten in ruil voor cel.

De Oekraïners blazen zelf van alles op, maar dat begrijpt Rusland nog niet. Maar de weg terug...is een brug te ver.
Als ik wist waar Zelensky was, zou ik het niet vertellen.
Maar weet jij misschien waar Vlad is gebleven?

Nee hoor.
De Russen die nu nog in bezet gebied zijn, mogen blij zijn dat ze überhaupt nog thuis komen.
1D5D049B-9E16-4D29-B955-2F0B73CBB69D.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.067
Als ik wist waar Zelensky was, zou ik het niet vertellen.
Maar weet jij misschien waar Vlad is gebleven?
Het boeit me geen reet waar hij is. Waar ik op doelde is, dat je in het begin van de oorlog dood werd gegooid met zijn propaganda toespraken. Elke dag, de hele dag.

En nu vrijwel niks meer. Hij weet ook wel dat hij fucked is.

Het boeit me geen reet waar hij is. Waar ik op doelde is, dat je in het begin van de oorlog dood werd gegooid met zijn propaganda toespraken. Elke dag, de hele dag.

En nu vrijwel niks meer. Hij weet ook wel dat hij fucked is.
Via welke kanalen werd jij bestookt door zijn propaganda?

Toch nog even over die sancties, hoe vinden we ze daar in Den Haag en Brussel nu eigenlijk zelf dat het gaat?

Breaking Points (aanrader) met Krystal Ball en Sagaar Enjeti:

Nu was ik zelf volgens mij ook geen voorstander van dit soort sancties, maar dit pakt wel heel dramatisch uit.

Toch nog even over die sancties, hoe vinden we ze daar in Den Haag en Brussel nu eigenlijk zelf dat het gaat?

Breaking Points (aanrader) met Krystal Bell en Sagaar Enjett:

Nu was ik zelf volgens mij ook geen voorstander van dit soort sancties, maar dit pakt wel heel dramatisch uit.

Ja haal die thermische slaapzak al maar boven + ruiten afdekken met isolatie materiaal.
(helaas srs)
Perfecte Putin aanval, wie kan er nu 800/maand aan gas/ele betalen..
Europa is zich goed in de nesten aan het werken.
Beetje relaxt houden op het front en in oktober de gaskraan toe draaien.
RIP Europa.

Laatst bewerkt:
Ja haal die thermische slaapzak al maar boven + ruiten afdekken met isolatie materiaal.
(helaas srs)
Perfecte Putin aanval, wie kan er nu 800/maand aan gas/ele betalen..
Europa is zich goed in de nesten aan het werken.
Zie onze buurlanden, dat is niet (alleen en volledig) de schuld van Poetin.

Laatst bewerkt:

Hoeveel Oekraïners zijn er inmiddels dood? Hoeveel gebied hebben ze al verloren? Hun leger is gedecimeerd, steden worden kapot geshelled en over een paar maanden worden de grote steden onder siege uitgehongerd gedurende de winter. De zeewegen hebben de Russen geblokkeerd met zeemijnen dus die aanvoer is ook niet mogelijk.

Ja kunnen we dat shithole niet gewoon schenken met duidelijke afspraken?
Bespaard ons een financiële crisis.
1 cm over de EU grens = nuketown.

Ja kunnen we dat shithole niet gewoon schenken met duidelijke afspraken?
Bespaard ons een financiële crisis.
1 cm over de EU grens = nuketown.
Nee, dat kunnen we niet, doe maar een mooie buffer waarbij Oekraïne iets meer in de EU- en NAVO-invloedsfeer (géén lidmaatschap) ligt en Belarus wat meer in de Russische invloedssfeer.

Bovendien, denk je dat Poetin met deze inkomsten iets wil toegeven of ergens afspraken over wil maken?

Daar is vooralsnog niets zinnigs over te zeggen. En al helemaal als je je info tijdens een offensief van Wikipedia afhaalt. Simpelweg omdat geen van beide partijen iets wil loslaten over de operatie. Afwachten dus.
De casualties zullen vast niet kloppen maar beeldmateriaal laat wel zien dat het geen beste zet was

De casualties zullen vast niet kloppen maar beeldmateriaal laat wel zien dat het geen beste zet was
Je trekt voorbarige conclusies. Op basis van de beelden van dag 1 zou je denken dat Kiev binnen drie dagen zou worden ingenomen. Nogmaals: we kunnen er vooralsnog niets zinnigs over zeggen.

Ik hoorde dat Oekraine volgend jaar begin April Moskou gaat belegeren.

Terug
Naar boven