Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Haha
Waarderingen: Vonk
Snowden is nu ook rus, kan putin m naar Oekraïne sturen :roflol:

Bovendien kwamen ze toen veel vaker levend thuis.
Ze konden toen zelfs naar alle landen van de wereld reizen, nu kunnen ze niet eens lekker naar de zon in Spanje. Zal ook nog wel even duren voordat ze weer ergens welkom zijn.

Niet heel veilig daar gezien Russisch taligen daar in 2014 levend werden verbrand.

Deze voorgeschiedenis kennen jullie natuurlijk niet want dat komt niet op NOS.
Dat zie je inderdaad alleen op ru zenders die de waarheid vertellen :roflol:

Vriend als je dat soort dingen ontkent of weigert te geloven ben je echt een mong**l

Ik hecht weinig waarde aan de woorden van een rus, veel dommer volk loopt er niet rond op aarde.

Gelukkig ook elke dag een paar honderd minder.

Biden en wat waar maken, die man weet niet eens waar hij is 9 van de 10 keer. :o

Tot nu toe houdt ie wel de russen tegen met het geven van lichte wapens en wat training. Dus als dat al genoeg is om putin tegen te houden mag hij van mij best de weg kwijt zijn, van zijn fiets fl*kkeren of van de trap.

Liever dat, dan een leider die zijn volk de dood injaagt voor een extra stukje grond.

Tot nu toe houdt ie wel de russen tegen met het geven van lichte wapens en wat training. Dus als dat al genoeg is om putin tegen te houden mag hij van mij best de weg kwijt zijn, van zijn fiets fl*kkeren of van de trap.

Liever dat, dan een leider die zijn volk de dood injaagt voor een extra stukje grond.
Wel kort door de bocht dat t om een stukje grond gaat.

Even ter herinnering voor jou:

@Spambod waarom heb jij je eigenlijk nog niet opgegeven om in Oekraïne te vechten voor je leider?

Terug
Naar boven