- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Kyiv Independent obv gegevens door het Oekraïnse leger: ik twijfel wat aan de onafhankelijkheid...Voor het nieuwe jaar zitten we vast wel op de 100k dode russen. Het gaat de goede kant op en zou wel een mooi kerstcadeautje zijn.
![]()
Dat kan natuurlijk ook niet anders als je je soldaten zo het slachtveld in stuurt met helmpies uit 1940
![]()
De haat tegen hem is nog nooit zo groot geweest en Oekraïne zal nooit instemmen met het afgeven van gebieden.Is wat er nu gebeurt ook geen slimme zet van Putin dan? Hij heeft alle tijd van de wereld.
Elektriciteit en water wegnemen van ze, wachten op een de winter, z’n leger verder mobiliseren en na de winter weer vol d’r op.
Kijk jij samen met @RonReves naar het journaal?De haat tegen hem is nog nooit zo groot geweest en Oekraïne zal nooit instemmen met het afgeven van gebieden.
Als putin dat nou ook eens in zou zien kan de oorlog snel over zijn. Nu krijgt Oekraïne gewoon steeds meer militaire steun en is straks het eindresultaat dat putin een land naast zich heeft met een sterk leger.
Dit is gewoon nooit te winnen voor poetin, kwestie van tijd.
En een oorlog proberen te winnen door burgerdoelen aan te vallen is weer een teken van hoe zwak en onmenselijk eigenlijk is.
Nee ik kijk geen journaal, jij wel?
Toch heeft @Steelpan wel een punt: met het aanvallen van de energievoorzieningen wordt de steun voor Oekraïne alleen maar groter. Het wordt wel een uitputtingsslag, want van steun alleen krijg je het niet warm en dat kan ook impact hebben op de moraal.
De Republikeinen willen niet noodzakelijk Trump aan de macht na de Midterms. Hij heeft nu al 2 verkiezingen op rij niet (overtuigend) gewonnen.Dit alles is een briljante move van de Republikeinen om Trump weer aan de macht te krijgen.
De steun wordt groter? Wanneer het kouder wordt en Europeanen het ook koud gaan krijgen wordt het echt niet groter. De weerstand tegen al die donaties wordt juist groter (vandaar dat er ook aangestuurd wordt op vrede vanuit de US: )Toch heeft @Steelpan wel een punt: met het aanvallen van de energievoorzieningen wordt de steun voor Oekraïne alleen maar groter. Het wordt wel een uitputtingsslag, want van steun alleen krijg je het niet warm en dat kan ook impact hebben op de moraal.
Dan vraag ik me wel af waarmee en met wie Poetin dan precies wil aanvallen na de winter: nu al is hij afhankelijk van dienstplichtigen, reservisten en gedetineerden.

De steun wordt groter? Wanneer het kouder wordt en Europeanen het ook koud gaan krijgen wordt het echt niet groter. De weerstand tegen al die donaties wordt juist groter (vandaar dat er ook aangestuurd wordt op vrede vanuit de US: )
Hoe weten wij nou waar Putin van afhankelijk is? The Kyiv independent?![]()
De steun wordt groter? Wanneer het kouder wordt en Europeanen het ook koud gaan krijgen wordt het echt niet groter. De weerstand tegen al die donaties wordt juist groter (vandaar dat er ook aangestuurd wordt op vrede vanuit de US: )
Hoe weten wij nou waar Putin van afhankelijk is? The Kyiv independent?![]()
Je hebt gemist dat de Russian Collusion een hetze bleek te zijn?zullen Amerikanen vatbaarder zijn voor Trump en Trump-achtige kandidaten en Trump is voor een KGB-er makkelijk te bewerken.
En een oorlog proberen te winnen door burgerdoelen aan te vallen is weer een teken van hoe zwak en onmenselijk hij eigenlijk is.
Nee, dat heb ik niet gemist, dat is ook niet wat ik bedoelde.Je hebt gemist dat de Russian Collusion een hetze bleek te zijn?
Volgens wie klopt het nu wel 'ineens'?Nee, dat heb ik niet gemist, dat is ook niet wat ik bedoelde.
De banden van de Biden-familie met de Oekraïne blijken "nu ineens" wel te kloppen.
Dat werkt nu ook al veel minder dan eerst? Toen hadden we het financieel ook beter, nu is het een heel ander verhaal. Reken maar dat iedereen voor zichzelf gaat kiezen.Je zegt ongeveer hetzelfde als ik, maar herinner jij je dat aangespoelde jongetje, dat eigenlijk verdronk omdat met zijn leven werd gegokt door hem vanuit een veilig land naar een rijker land te smokkelen?
Dat deed het sentiment over de opvanf van Syriërs enorm kantelen. Straks zijn het blanke blonde kindjes met blauwe handen. Dat gaat wel werken, al helemaal in Den Haag.
Nog wel ja, ik bedoel weerstand van het volk.De US Defence website misschien wel.
![]()
Austin Thanks Congress for Continued Support of Ukraine
Secretary of Defense Lloyd J. Austin III met with some U.S. senators at the Halifax International Security Forum, where he thanked them for their continued support for Ukraine.www.defense.gov
of
![]()
Commission proposes stable and predictable support package for Ukraine for 2023 of up to €18 billion
Following the European Council meeting of 20-21 October 2022, the Commission has today proposed an unprecedented support package for Ukraine of up to €18 billion for 2023.ec.europa.eu
of
![]()
Military support for Ukraine | Federal Government
War in Ukraine: This list provides an overview of Germany’s lethal and non-lethal military support for Ukraine.www.bundesregierung.de