welke oortjes voor een mp3 speler raden jullie aan (betaalbaar)?
Ik heb een oude creative mp3 speler, heel tevreden over (batterijen wel snel op). Maar die oortjes zijn niet goed voor mij. Standaard oortjes. Het probleem is niet het geluid, maar de vorm. Door een 8tal ooroperaties heb ik de indruk dat in m'n linkeroor het oortjes niet blijven zitten.
Dus heb ik enkele maanden geleden KOSS tube oortjes gekocht, zeer goed geluid, maar hetzelfde probleem langs links valt het er zo uit.
Wordt je nijdig van constant terug te moeten induwen. Zelfs met de verschillende maten haalt het niets uit.
Nu dacht ik zelf mss eens draailoze oortjes te kopen, alleen is het allemaal lelijk en prullerg vind ek. Dan mss maar een gewoon koptelefoon? Maar dat staat niet (heb ook nog een bril) en is niet handig om mee te cardioën.
De systemen waar het oortje rondom je oorschelp kan worden "vast" gemaakt werkt ook niet, want ik heb geen rondom mee lol (oorschelp staat zogoed als tegen m'n kop nu
)
Bestaan er gewone koptelefoons, maar dan met tube oortjes in de plaats?
Of mss die die hoofdtelefoons waarvan je de boog in je nek legt?
Ik heb echt geen idee welke ik nu het best neem
Ik heb een oude creative mp3 speler, heel tevreden over (batterijen wel snel op). Maar die oortjes zijn niet goed voor mij. Standaard oortjes. Het probleem is niet het geluid, maar de vorm. Door een 8tal ooroperaties heb ik de indruk dat in m'n linkeroor het oortjes niet blijven zitten.
Dus heb ik enkele maanden geleden KOSS tube oortjes gekocht, zeer goed geluid, maar hetzelfde probleem langs links valt het er zo uit.
Wordt je nijdig van constant terug te moeten induwen. Zelfs met de verschillende maten haalt het niets uit.Nu dacht ik zelf mss eens draailoze oortjes te kopen, alleen is het allemaal lelijk en prullerg vind ek. Dan mss maar een gewoon koptelefoon? Maar dat staat niet (heb ook nog een bril) en is niet handig om mee te cardioën.
De systemen waar het oortje rondom je oorschelp kan worden "vast" gemaakt werkt ook niet, want ik heb geen rondom mee lol (oorschelp staat zogoed als tegen m'n kop nu
)Bestaan er gewone koptelefoons, maar dan met tube oortjes in de plaats?
Of mss die die hoofdtelefoons waarvan je de boog in je nek legt?
Ik heb echt geen idee welke ik nu het best neem

. Maar ik zal hoogst waarschijnlijk naar dergelijk model moeten overstappen.