AndroidHealthClinic

Op/aan merkingen Test E kuur

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
1.016
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Vriend van mij wil z'n 1e kuurtje doen (test e)..
We hebben ff zitte passen en meten..:rolleyes:
Wat vinden jullie van dit?

NA WAT AANPASSEN DOOR GOEIE REACTIES VAN JULLIE IS HET DIT GEWORDEN:

Wk 1 t/m 2 - 3 x 250 mg Test E EW
Wk 3 t/m 10 - 2 x 250 mg Test E EW

Wk 13- 40 mg Nolvadex ED
Wk 14 - 30 mg Nolvadex ED
Wk 15 t/m 16 - 20 mg Nolvadex ED

Grtzzz

Laatst bewerkt:
de kuur ziet er goed uit..

maar asl t zijn eerste kuurtje is volstaat 500mg elke week.. evt. met een oral in begin of einde,, maar een frontload zou ik lekker bewaren voor de volgende cycles

• Topic Starter Topic Starter
Frontload bewaren tot dat het nodig is :)
ik verander t..
thnx

waarom zet je er geen deca bij?

Test E is prima als begin kuurtje, deca is nergens voor nodig. Het blijft nooit bij 1 kuurtje dus waarom zou je dat toevoegen als dat altijd nog later kan.

vind enkel de 8 weken wat kort, liever 12 imo ivm met de lange ester.

pct zou ik door laten lopen tot je herstelt bent en niet vast houden aan een van te voren vast gesteld aantal weken.

-rodge

pct zou ik door laten lopen tot je herstelt bent en niet vast houden aan een van te voren vast gesteld aantal weken.

-rodge

mee eens, idd 8 weken is wel kort.

-rodge

en hoe weet je dat je herstelt bent dan?

of kan jij voelen dat je test productie weer zo werkt als voor de kuur ???

Idd BigMaus , niet iedereen word wakker met een
ODOL ( ontiegelijk dikke ochtend lul ) maar dat wilt niet zeggen dat ie niet paraat "staat" zodra 't moet ;)

En als je er niet met een stijve wakker word, maar daarna er een beetje mee speelt terwijl je aan een lekker wijf denkt en hij dan stijf word. Kun je dan ook gewoon stoppen? Of toch wachten tot de dag dat je echt wakker word met een stijve? En als je niet wakker word met een stijve maar wel merkt dat je een zaadlozing hebt gekregen in je slaap? Kan je dan ook gewoon stoppen? :rolleyes: :D

dan bloed laten controleren. maar iedereen zegt dat hij dat doet maar hoeveel het er werkelijk doen zal verschrikkelijk tegen vallen. maar van te voren vaststellen dat je aan 4 weken pct voldoende zal hebben is koffiedik kijken.

-rodge

van te voren vaststellen dat je aan 4 weken pct voldoende zal hebben is koffiedik kijken.

-rodge

Wat is volgens jou de oplossing dan? alleen bloedcheck is een oplossing?
enneh, kan je ook te lang nakuren?? wat zijn daar de negatieve effecten van??

Goeie vraag, ben er ook wel benieuwd naar.

goede kuur ik zal ook geen frontload doen alleen maar slecht voor jou lever, dideze kuur is meer dan zat.
Alleen zou ik hem twee weken langer doen.

Niet als je lange esters injecteerd

hij bedoelt dat je met lange esthers min 10 weken, liefst 12 weken moet kuren, aangezien je anders stopt (8 weken) wanneer het spul nog maar enkele weken volle bak aan het gaan is

Terug
Naar boven