Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het probleem van benen na borst en rug? Borst/byceps en Rug/tryceps heb ik al geprobeerd... Byceps raken vermoeid zo en dan kan ik rug niet voluit trainen. Op die 2 dagen doe ik alleen 2 isolatie oefeningen niets bijzonders. Armen train ik alleen voluit na benen.
Ik heb totaal geen ervaring met Anavar. Ik weet wel dat het persoonsgebonden, maar ik wist niet dat er een bepaalde stelregel was/is? Wat adviseer jij dan? wk 1 tm 6 - 80mg ED
Oke vetten iets minderen en daarvoor in de plaats eiwitten iets omhoog dan? Is het trouwens wel verstandig op rustdagen onder onderhoud te zitten omdat ik dan toch ON ben en mijn metabolisme waarschijnlijk omhoog gaat. Ja ik zal zeker een logje bijhouden als het zover is! Bedankt! Trouwens wat betreft je opmerking over buikvet. Ik heb alleen vet rondom mijn buik dus hoop dat het klopt wat je zegt!Ik vind het er goed uitzien, je stats zijn zeker goed. Wat betreft de training ik doe ook schouders en dag erna borst en doe dit al 1,5 jaar en dit gaat goed zowel ON als OFF.
Over je schema met 20% onder onderhoud vind ik enkel je eiwitten wat aan de lage kant.
Anavar is wel heel goed voor buikvet weg te smelten.
Neem gewoon je anavar op 80 met creatine. Maak zeker een logje aan ben wel benieuwd naar anavar op jouw stats.
Ik ga toch voor Anavar vanwege de iets mindere bijwerkingen, toch bedankt voor het adviesEhr, staat mij bij dat Winstrol je axis wel degelijk ook platlegt. Dat betekent dat je beter wél kunt nakuren als je een winny-only kuur doet.

Geen probleem, maar Borst-triceps en de volgende dag Rug,Biceps. raad ik niet aan. dan zou ik benen tussendoor doen.
Ik heb een Anavar only kuurtje gedaan op 90mg ed 8 weken, merkt er weinig van.
maar ga ju cutten aan je voeding te zien ?
1na laatstemaar jij met 105kg oja je gaat cutten, wanneer wil je een (echte) kuur gaan zetten of wil je eerst kijken hoe het je helemaal vergaat met Anavar in je cut ?
.