Fitness Seller

Op/aanmerkingen?

Ehr, staat mij bij dat Winstrol je axis wel degelijk ook platlegt. Dat betekent dat je beter wél kunt nakuren als je een winny-only kuur doet.

Wat is het probleem van benen na borst en rug? Borst/byceps en Rug/tryceps heb ik al geprobeerd... Byceps raken vermoeid zo en dan kan ik rug niet voluit trainen. Op die 2 dagen doe ik alleen 2 isolatie oefeningen niets bijzonders. Armen train ik alleen voluit na benen.

Ik heb totaal geen ervaring met Anavar. Ik weet wel dat het persoonsgebonden, maar ik wist niet dat er een bepaalde stelregel was/is? Wat adviseer jij dan? wk 1 tm 6 - 80mg ED

Geen probleem, maar Borst-triceps en de volgende dag Rug,Biceps. raad ik niet aan. dan zou ik benen tussendoor doen.

Ik heb een Anavar only kuurtje gedaan op 90mg ed 8 weken, merkt er weinig van.

maar ga ju cutten aan je voeding te zien ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het er goed uitzien, je stats zijn zeker goed. Wat betreft de training ik doe ook schouders en dag erna borst en doe dit al 1,5 jaar en dit gaat goed zowel ON als OFF.

Over je schema met 20% onder onderhoud vind ik enkel je eiwitten wat aan de lage kant.
Anavar is wel heel goed voor buikvet weg te smelten.
Neem gewoon je anavar op 80 met creatine. Maak zeker een logje aan ben wel benieuwd naar anavar op jouw stats.
Oke vetten iets minderen en daarvoor in de plaats eiwitten iets omhoog dan? Is het trouwens wel verstandig op rustdagen onder onderhoud te zitten omdat ik dan toch ON ben en mijn metabolisme waarschijnlijk omhoog gaat. Ja ik zal zeker een logje bijhouden als het zover is! Bedankt! Trouwens wat betreft je opmerking over buikvet. Ik heb alleen vet rondom mijn buik dus hoop dat het klopt wat je zegt!
Ehr, staat mij bij dat Winstrol je axis wel degelijk ook platlegt. Dat betekent dat je beter wél kunt nakuren als je een winny-only kuur doet.
Ik ga toch voor Anavar vanwege de iets mindere bijwerkingen, toch bedankt voor het advies ;)

Geen probleem, maar Borst-triceps en de volgende dag Rug,Biceps. raad ik niet aan. dan zou ik benen tussendoor doen.

Ik heb een Anavar only kuurtje gedaan op 90mg ed 8 weken, merkt er weinig van.

maar ga ju cutten aan je voeding te zien ?

Oke ik ga er dan nog even aan sleutelen. Uit eigen ervaring weet ik dat ik schouders en borst zover als mogelijk uit elkaar moet houden.

Was dat ook je eerste kuur of had je daarvoor al gekuurd (kan daarmee dan te maken hebben toch)?

Ja ik ga cutten, tegen de tijd dat ik begin schat ik mijn stats op 102 @ 16% (ik ga uit van het ergste) omdat ik snel aankom als ik niet train.

Mijn doel van de kuur is dan om uiteindelijk 100 @ 10% te staan (eigenlijk streef ik er dus naar om precies jouw stats te halen). Dit is volgens mij wel te halen toch met deze kuur?

Laatst bewerkt:
1na laatste :D maar jij met 105kg oja je gaat cutten, wanneer wil je een (echte) kuur gaan zetten of wil je eerst kijken hoe het je helemaal vergaat met Anavar in je cut ?

• Topic Starter Topic Starter
1na laatste :D maar jij met 105kg oja je gaat cutten, wanneer wil je een (echte) kuur gaan zetten of wil je eerst kijken hoe het je helemaal vergaat met Anavar in je cut ?

Ja ik denk dat je daarom niets hebt gemerkt van Anavar...

Juist ja, ik wil eerst kijken hoe het vergaat met Anavar, het wordt me 1e kuur dus hoop wel iets te merken. Minimale spierverlies met 3% bf daling moet toch wel te halen zijn (ervan uitgaande dat ik me aan me voeding en traingschema hou)?

Het wordt dus een soort kennismaking met AAS. Ik gaat het ook zo goed als mogelijk proberen te doen. Dus voordat ik begin mijn leverwaarden testen en vervolgens na de kuur weer een controle. Als die kuur (hopelijk) goed verloopt ga ik verder kijken. Ik ga alleen over naar test-e als ik wedstrijden wil gaan doen. Anders ga ik gewoon naturel verder tot ik mijn limiet bereik. Ik denk wel dat ik dan 115kg met een bf van 14% zonder AAS kan bereiken.

Laatst bewerkt:
Succes :thumb:

Hey man wat Snielz zegt is zeker waar zou zeker creatine bij je VAR kuurtje gebruiken werkt goed samen!!
Verder zou ik ook minmaal 80mg gebryuiken niet opbouwen gewoon gelijk 80mg er in knallen!!!
Verder,verwacht er niet veel van is heel mild.
Kwa training iedereen heeft zijn eigen theorie met voldoende rust goed eten en keihard trainen kom je iniedergeval een heel eind!!!
Succes man!!!

anavar en creatine is BOM

Terug
Naar boven