Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ouwe
opera bevat na een browser ook een ingebouwde bittorentclient, een mircclient, Opera Widgets, de magicwand waarmee je veel gemakkelijker inlogd in formulieren dan met firefox, opera pakt ook veel minder geheugen in dan slokkop firefox, der zitten ook mousegestures in, plus het feit dat meeste mobiele machines en consoles op opera steunen voor browsing maakt dit de beste browser everr!
<div style="font-size: 50px;background-color:red;color:white;width:300px;height:80px;text-align:center" >i <3 OPERA</div>
helaas pwned opera jouw pityfull ff in de acidtestenAls Bittorrent client gebruik ik liever een standalone, mirc gebruik ik niet en verder alle extra's die je noemt zijn mij bekend alleen gebruik ik ze niet. Geen interesse in. Mijn interesse gaat uit nar snelheid en stoppen van popups en reclames. Daar is FF nummer 1 in. Dat extra geheugen wat FF opslokt is behoorlijk maar nog in géén verhouding met het giga-geheugen wat ik dan nog open heb staan, ongebruikt en wel. Merk ik dus niks van.
Jouw interesses gaan uit naar de extra's en je neemt de gillende advertenties en tragere browsing op de koop toe. Ik heb net het omgekeerde. Kwestie van smaak. Als Opera werkt aan die twee dingetjes ga ik naar Opera overstappen.

Wat een troep joh!
Wat ik alleen al bij dbb heb geconstateerd in 5 minuten na de installatie;
- layout verdoet (overal vage strepen, omlijningen, etc)
- Als je scrolled klapt ie halverwege weer naar boven.
- Je kunt niet meer met je muis ergens in een text gaan staan. Als ik in deze regel "kunt"
aanklik, staat ie de regel erboven
- 3 keer crashed gehad
weg ermee!
<mr evil>Dat lijkt me niet de schuld van IE8. Hij geeft de Acid2 test immers beter weer dan FF/IE7. Gezien de afbeeldingen in dit topic.
Daarnaast vind ik het ook erg jammer dat FF zoveel geheugen in beslag neemt. Ik heb al niet zoveel en dus wordt het wel erg zwaar voor me computertje. Kun je met IE8 eigenlijk wel tabbrowsen? Want daarom gebruik ik FF vooral.
Kun je met IE8 eigenlijk wel tabbrowsen? Want daarom gebruik ik FF vooral.

ouwe
opera bevat na een browser ook een ingebouwde bittorentclient, een mircclient, Opera Widgets, de magicwand waarmee je veel gemakkelijker inlogd in formulieren dan met firefox, opera pakt ook veel minder geheugen in dan slokkop firefox, der zitten ook mousegestures in, plus het feit dat meeste mobiele machines en consoles op opera steunen voor browsing maakt dit de beste browser everr!
i <3 OPERA

Jammer dat Opera zoveel trager is dan FF en zoveel advertenties doorlaat ondanks hun adblocker anders was dat een leuke geweest.