Fitness Seller

Opdrukken groeit beter:S??

Gorkemmm

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m50
Massa
160kg
Hallo,

Als ik nou opdruk (Push Ups) voel ik me borsten voller worden!!
Maar als ik nou met apparatuur train voel ik me borsten niet voller worden dit is gewoon ****ing raar... ik voel me triceps ook meer harder worden wie weet er iets van af?

Mvg,
Gorkem

Pics van je volle borsten.

• Topic Starter Topic Starter
hahah heb van 1 jaar terug wacht upload hem wel als ik hem kan vinden...

Opdrukken (push ups) = synthol spuiten ?

niks mis met opdrukken is een goede borstoefening

opdrukken kan prima na het bankdrukken:D doe ik ook wel eens.

Misschien omdat je met push ups meer herhalingen doet dan met gewichten.

Als je 30 push ups doet voel je natuurlijk meer dan als je 8 keer een normaal gewicht bankdrukt.

Lekkere volle borsten :)

• Topic Starter Topic Starter
opdrukken kan prima na het bankdrukken:D doe ik ook wel eens.

Ja had ik een keer gedaan bij het sportschool maar keken ze raar aan man.. dus doe het afentoe thuis.. 80/90 maar dan voel ik alles voller..
bij bankdrukken heb ik dan alleen maar pijn dus voel ik het niet echt vol bij dippen ook bijv worden ze ook goed vol..

Je krijgt pijn er je red het zeker niet meer ..? het wordt te zwaar ??

Heb ik ook wel is last van XD

haha klopt bij mij op de sportschool kijken ze je ook raar aan als je opdrukt, maar dat doen ze ook als ik aan het deadliften ben, dus wat weten hun er nou van.

Ja had ik een keer gedaan bij het sportschool maar keken ze raar aan man.. dus doe het afentoe thuis.. 80/90 maar dan voel ik alles voller..
bij bankdrukken heb ik dan alleen maar pijn dus voel ik het niet echt vol bij dippen ook bijv worden ze ook goed vol..

moet je eens 80/90 reps gaan bankdrukken, dan voel je ze ook wel vol.

Je hoeft niet perse een branderig gevoel te voelen. 5 zware reps bandrukken doet meer voor je dan 50 push ups

Boeie als de mensen raar kijken, als het voor jouw werkt waarom zou je het dan niet doen.:D

Hallo,

Als ik nou opdruk (Push Ups) voel ik me borsten voller worden!!
Maar als ik nou met apparatuur train voel ik me borsten niet voller worden dit is gewoon ****ing raar... ik voel me triceps ook meer harder worden wie weet er iets van af?

Mvg,
Gorkem

Nee, je groeit niet beter van opdrukken dan van echte kracht training.

Maar dat je je borst beter voelt heeft waarschijnlijk met je techniek te maken. Grote kans dat de positie van je handen anders is en dat je met bankdrukken veel meer vanuit je schouders drukt.

Je kan wel opdrukken als opwarmen gebruiken, maar doe dan een paar low rep setjes.

Close grip push-ups kan ik je van harte aanbevelen. Vorm een ruit met je middelvingers en duimen. Dit levert iig de hoogste EMG op, bij mannen tenminste.

Als het kan inderdaad met gewicht. Rugtasje met baksten, boeken, je kleinse zusje, grote broer of whatever. Gewoon 8-12 reps. Geen honderd of honderden. Voor gainen van massa iig niet.

Bij push ups bij neer gaande beweging roteren je schouderbladen naar elkaar toe dus er staat meer spanning op je borst als je weer uitdrukt.
En bij bankdr moet je zelf de boel op spanning brengen door je schouderbladen vast te zetten.
Als je bij push ups steeds zwaarder zou gaan is het een hele goeie borstoef,en varieren van br van je handen is goed en voeten op een verhoging.

Heb het idee dat men bij bankdrukken ook de techniek een beetje verwaarloosd. De meeste gaan gewoon liggen en proberen zoveel mogelijk kilootjes weg te drukken. Op de houding word niet meer gelet:o

Terug
Naar boven