AndroidHealthClinic

opgeblazen buik

janveeen

Cool Novice
Waardering
1
de laatste tijd heb ik echt zo'n opgeblazen buik; hebben jullie er ook veel last van.
Ik eet ook wel veel en normaal heb ik daar iets minder last van!!

Een reden kan zijn dat ik al 7 weken niet meer heb gevoetbald vanwege een blessure, maar kan het ook komen doordat "door kuur" je organen wat groter zijn geworden?

Ik weet het niet, maar ik ga nu wat minder eten tot dat ik weer voetbal en dan zien wel wel weer!

Als iemand hier ervaring mee heeft of een advies wil geven graag.

Een bolle buik van het kuren (zwaar vergrootte organen) komt voor zover ik weet pas om de hoek kijken als je met grote hoeveelheden GH/slin/IGF-1 bezig bent.

't Kan natuurlijk ook komen als je in een bul dieet zit. En volgens mij hebben trouwens heel veel bb'ers een iets opgezettere buik van het vele eten. :)

JuggerNaut, kheb net je verhaal in dat andere topic gelezen, is het al afgenomen, of blijft je buikje aanwezig?

janveeen zei:
de laatste tijd heb ik echt zo'n opgeblazen buik; hebben jullie er ook veel last van.
Ik eet ook wel veel en normaal heb ik daar iets minder last van!!

Een reden kan zijn dat ik al 7 weken niet meer heb gevoetbald vanwege een blessure, maar kan het ook komen doordat "door kuur" je organen wat groter zijn geworden?

Ik weet het niet, maar ik ga nu wat minder eten tot dat ik weer voetbal en dan zien wel wel weer!

Als iemand hier ervaring mee heeft of een advies wil geven graag.

Komt gewoon door het vreten, als je last hebt van lucht in je maag kun je gewoon renie ervoor nemen werkt geweldig

komt door de steroits omdat je dan 2x zoveel eet dan normaal heb et aaltijd heel erg als ik midden in een kuur zit ma trekt wel beetje bij :d

bigshady zei:
komt door de steroits omdat je dan 2x zoveel eet dan normaal heb et aaltijd heel erg als ik midden in een kuur zit ma trekt wel beetje bij :d

je moet altijd veel eten niet alleen als je kuurt, denk dat jij ook weer alles verliest na kuur :(

ben van d-bol 13 kilo aangekomen en 3kilo vocht weggegaan

Terug
Naar boven