Fitness Seller

Opgefokt door ZMA?!

Ruub87

Cool Novice
Waardering
0
Heyy mensen,

ben gister begonnen met ZMA Pro van Universal Nutrition. Heerlijk geslapen, goed uitgerust en veel energie... maarr.. een k*thumeur!

Het begon s'ochtends al n btje, mn ma vond dat k chagrijnig was. Toen gaan trainen, ging heerlijk en lekkere pomp, daarna naar huis gegaan en toen kreeg ik gigantische ruzie met mn broertje. Ging nergens over (pc:p). Ik was niet echt mezelf had ik het idee. Hij vond dat ik zeer agressief overkwam en spotte dr zelfs mee 'of ik pilletjes slikte ofzo'.

Ik voel me nog steeds redelijk opgefokt nu, best raar. Komt et door verhogende test-spiegel, reageer ik dr zo erg op, of zit et tussen mn oren ofso?? Iemand die dit herkend of tips heeft?

Mzzl,

Ruub

Hmmm... Ik heb het met ZMA niet gehad, maar met Creatine en Arginine had ik het wel heel erg, tijdens en na m'n training. Elke keer ruzies uitlokken met m'n ouders. En waar ging het om? Niks! Best vreemd dus.

Maar het schijnt dat ZMA je testosteron spiegel kan verhogen(is nooit bewezen) maar misschien komt het daardoor...

Right...het zijn geen steriods.

Zit tussen je oren. Kan het niet aan anderen dingen gelegen hebben?

ik had dat ook met xtc :p

Je bent vaak gauw geneigd veranderingen in zowel fysieke als mentale toestant te wijten aan een bewust gemaakte wijziging.

Dat je een verandering in humeur hebt hoeft dus lang niet met je ZMA gebruik te maken te hebben, er zijn tig van mogelijke oorzaken die waarschijnlijk niet eens in je op zullen komen.

Conclusie: Zoals M@rsel al zei, zal tussen je oren zitten.

Kzou in jouw geval nooit Coke snuiven :D

Corleoné zei:

Try me, je referenties naar je gestoorde drugsgebruik hoeven we niet in andere secties terug te vinden. Dus nokken, deze sectie is serieus bedoeld.

Ben je niet van nature uit reeds wat opvliegend? Ik had dergelijke ervaringen vroeger ook soms.

Je kan es een slechte dag hebben he:D.
Ik had er voor zover ik weet geen last van.

je komt er na 1 dag over praten.. mocht het nou een week aanhouden ok..

Ben het met RvR eens.

Offt topic(en misschien ongepast): Corleone, wat ben jij een vreselijk dom en naïef jongentje en ik vraag me werkelijk af wat jij op een bodybuilding forum te zoeken hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Hey gasten,

hartstikke bedankt voor de reacties (sommigen namen het niet echt serieus, beetje jammer, anderen gelukkig wel).

>>Diabolic: ja klopt, ben van nature wat opvliegend, maar zoals die dag voelde ik echt mezelf niet, vandaar dat k dr een topic over startte, ok misschien wat vroeg, maar toch. Ik wilde gewoon zekerheid.

>>Equelsor: slimme theorie, idd nog niet bij stilgestaan..

Ik weet iig voor mezelf dat ik (of het er nou aan de ZMA lag of niet) heel erg moet uitkijken met testo-verhogende dingen als prohormonen e.d., want k denk tog dat k daar best opvliegend van kan worden..:o

Nogmaals bedankt voor de reacties en trainsze!

gewoon eens rukken

Een zink tekort lijd tot een verminderden testosteron productie, maar dat betekend niet dat een teveel aan zink ook meer testosteron maakt dan je bij normale productie zou doen..

IMO is zink suppletie alleen noodzakelijk/nuttig bij mensen met een tekort, of misschien wat oudere atleten.

En even voor de topicstarter: Je chagerijnige humeur heeft zeer zeker niks met de ZMA te maken.

Terug
Naar boven