Ruub87
Cool Novice
- Waardering
- 0
Heyy mensen,
ben gister begonnen met ZMA Pro van Universal Nutrition. Heerlijk geslapen, goed uitgerust en veel energie... maarr.. een k*thumeur!
Het begon s'ochtends al n btje, mn ma vond dat k chagrijnig was. Toen gaan trainen, ging heerlijk en lekkere pomp, daarna naar huis gegaan en toen kreeg ik gigantische ruzie met mn broertje. Ging nergens over (pc
). Ik was niet echt mezelf had ik het idee. Hij vond dat ik zeer agressief overkwam en spotte dr zelfs mee 'of ik pilletjes slikte ofzo'.
Ik voel me nog steeds redelijk opgefokt nu, best raar. Komt et door verhogende test-spiegel, reageer ik dr zo erg op, of zit et tussen mn oren ofso?? Iemand die dit herkend of tips heeft?
Mzzl,
Ruub
ben gister begonnen met ZMA Pro van Universal Nutrition. Heerlijk geslapen, goed uitgerust en veel energie... maarr.. een k*thumeur!
Het begon s'ochtends al n btje, mn ma vond dat k chagrijnig was. Toen gaan trainen, ging heerlijk en lekkere pomp, daarna naar huis gegaan en toen kreeg ik gigantische ruzie met mn broertje. Ging nergens over (pc
). Ik was niet echt mezelf had ik het idee. Hij vond dat ik zeer agressief overkwam en spotte dr zelfs mee 'of ik pilletjes slikte ofzo'. Ik voel me nog steeds redelijk opgefokt nu, best raar. Komt et door verhogende test-spiegel, reageer ik dr zo erg op, of zit et tussen mn oren ofso?? Iemand die dit herkend of tips heeft?
Mzzl,
Ruub