MuscleMeat

Opgefokt door ZMA?!

zma gooit je testosteron omhoog, meer testosteron veroorzaakt slecht humeur, heb ik is gelezen maar 't zou denk ik wel per persoon verschillen.

Ik heb het met Muscletech van Celltech, ben dan niet te genieten. Komt bij mij door een overgevoelige reactie op kunstmatige kleurstof die helaas in veel creatine aanwezig is.

martie zei:
zma gooit je testosteron omhoog, meer testosteron veroorzaakt slecht humeur, heb ik is gelezen maar 't zou denk ik wel per persoon verschillen.

Nogmaals: ZMA gooit je testosteron niet omhoog..

ZMA laat je daarentegen wel dieper slapen wat op z'n beurt voor een andere ( anabool ) hormoonhuishouding zorgt.

Het lijkt me daarentegen sterk dat je hier na 1 nacht al zoveel verandering in ziet.

martie zei:
Als je zink tekort hebt heb je minder testosteron, neem je zink word het testosteron weer verhoogd, dus wat zwammel je nou.

Wat zwammel ik nou? Ben je nou zo dom of doe je net alsof?

Je kan toch niet uitgaan van een situatie waarin een tekort is?? Als we aannemen dat een persoon een compleet voedingsschema heeft waarin voldoende zink zit heeft zink supplementatie geen invloed op het testosteron niveau. En even voor jou simpele zieltje: Bij testosteron verhogend hebben we het natuurlijk over het testosteron verhogen boven je eigen natuurlijke productie grens, en dat doet ZMA dus niet..

Pro Nature zei:
Ben het met RvR eens.

Offt topic(en misschien ongepast): Corleone, wat ben jij een vreselijk dom en naïef jongentje en ik vraag me werkelijk af wat jij op een bodybuilding forum te zoeken hebt.

Misschien posten in de sectie:" wie van de bodybuilders slikt er wel eens een pilletje?:D"

Ontopic: zma KAN je testospiegel verhogen ,...net als Tribulus...in de doseringen die op het potje staan zul je heus geen roidrages krijgen hoor;)

Dr. Worf zei:
Wat zwammel ik nou? Ben je nou zo dom of doe je net alsof?

Je kan toch niet uitgaan van een situatie waarin een tekort is?? Als we aannemen dat een persoon een compleet voedingsschema heeft waarin voldoende zink zit heeft zink supplementatie geen invloed op het testosteron niveau. En even voor jou simpele zieltje: Bij testosteron verhogend hebben we het natuurlijk over het testosteron verhogen boven je eigen natuurlijke productie grens, en dat doet ZMA dus niet..

Ik weet niet of hij een goed voedingsschema heb, zou ja, dan neem ik het terug maar ik meende toch egt dat zma je test niveau verhoogt.

Terug
Naar boven