Fitness Seller

Opgezwolle stopt!!!

Vond het toch al niks :D
Doe mij maar Angerfist ofzo :cool:

Ben geen fan van Nederhop en geen fan van zwlle :D

dubbel raak ;)

rap is niet echt mijn ding, maar naar opgezwolle kan ik zeker naar luisteren. er zitten zeker relaxte nummers tussen, vooral sommige nummers die zij met duvel duvel maakten.

Jammer, maar zolang sticks en rico muziek blijven maken vind ik het niet erg.

Nou ja ehh..... beter laat dan nooit zeggen ze dan altijd in zo een geval.

dit kan niet waar zijn! :(

Persoonlijk vind ik 90% v/d tegenwoordige hip-hop overrated, geef mij maar de goede ouwe tijd met eazy-e, Ice-T(:bow::bow::bow:), tone-loc etc.

Daar gaat de trots van Zwolle huhuh:evil:

Die hele heisa begon me toch al zwaar de strot uit te hangen. Er zijn genoeg opvolgers, want heel Zwolle rapt tegenwoordig. En nog meer mensen "maken beatjes" :rolleyes:

Deventerrrrr :woot::hamer::dunno:

Laat ik net moeten werken in Deventer in het weekend van Zwolle GAH. Reed toevallig net met me maat door de straat waar al die relnichten tegenover elkaar stonden langs de kant van de weg, met politie ertussen. Heb me kapot gelachen om dat zootje grimmige stumpertokkies:roflol:

Toen kwamen de verhalen los! Mijn maat vertelde me dat je in bepaalde (lagere) geacht wordt een hekel te hebben aan Zwollenaren of Deventenaren:dunno:

Het is toch diep triest zeg, die regionale rivaliteit. Ik wist niet dat het nog bestond, maar kwam er bij toeval achter na bijna 2 jaar in Zwolle te wonen.

Van mij mag heel die nederhop er mee stoppen. Dat vind ik toch wel van die k*tmuziek.

idd wat een klote muziek. Al die gastjes doen alsof ze in de bronx zitten en denken dat ze gangster zijn enzo!

ali b , lange frans, yesr (meer ken ik er gelukkig niet) en die hele zooi mag vanmij ophouden en opra gaan zingen.

dat was een grapje hoor :angstig:

****, bummer:mad:

Terug
Naar boven