AndroidHealthClinic

opgezwollen keel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

napoleon

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey jongens.

Ik ben al aan het eind van de 2eweek van mijn Winny only kuur van EPL. (3omg)

Misschien verbeeld ik me dingen...Maar ik heb afgelopen dagen beetje moeite met slikken. Eten en drinken gaat gewoon normaal, maar als ik gewoon speeksel wil inslikken gaat het moeilijker. Misschien zit het tussen mijn oren, maar volgens mij is mijn strottehoofd ook een beetje opgezwollen.
Ik wil geen risico's nemen dus ik morgen ff langs de huisarts, kijken whats up.
Ik ben trouwens 17, maar dat heeft er weinig mee te maken..

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het winstrol tabs zijn die je slikt?

haha, dat krijg je ervan als je op je 17de kuurt, je endocriene systeem is nog helemaal niet in orde, en je imuumsysteem is nu ms blijvend upge****ed.

Kuren op 17 jaar... Ik ruik een bannetje uit dit onderdeel van het forum en een slotje

• Topic Starter Topic Starter
jah staat stanozolol op, 10mg.
Alles klopt. En het is van EPL. batch# 2593

haha, dat krijg je ervan als je op je 17de kuurt, je endocriene systeem is nog helemaal niet in orde, en je imuumsysteem is nu ms blijvend upge****ed.

Kuren op 17 jaar... Ik ruik een bannetje uit dit onderdeel van het forum en een slotje

stel je niet aan man

wie stelt hier zich aan met "mama ik heb keelpijjjjjjn"

Kan misschien zijn dat je lichaam, wat reageert op die winstrol. Ik was een paar weken geleden ook wat ziek. Misschien door de winny injects, maar deze zomer geen last van gehad, dus misschien idd tussen de oren. Het kan zijn dat je misschien iets opgelopen hebt.

Volgende keer maar geen ja zeggen als ze je vragen om te slikken.;)

eerlijk waarom reageer je als je nix in te brengen hebt?
Ik vraag toch om advies, niet om de reactie van jou. Ga een andere sectie lastigvallen man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

6. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.

eerlijk waarom reageer je als je nix in te brengen hebt?
Ik vraag toch om advies, niet om de reactie van jou. Ga een andere sectie lastigvallen man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij bent een ****ing noob als je op je 17 gaat kuren, je kunt pas net klaarkomen man.
Waarmee spoel je die tabs weg, met BrEeZaH's?

ontopic; waarschijnlijk reageer je allergisch op een van de stoffen, vandaar dat je keel iets opzet. Ik zou het ff in de gaten houden, het is niet helemaal normaal.

Volgende keer maar geen ja zeggen als ze je vragen om te slikken.;)

tsja.. Ik was mijn proteinenshake vergeten in te nemen, moet het tog ergens mee vervangen!

@cozmo: jah dat d8 ik ook al, werd ook al een beetje verkouden toen ik begon.

Jij bent een ****ing noob als je op je 17 gaat kuren, je kunt pas net klaarkomen man.
Waarmee spoel je die tabs weg, met BrEeZaH's?

ontopic; waarschijnlijk reageer je allergisch op een van de stoffen, vandaar dat je keel iets opzet. Ik zou het ff in de gaten houden, het is niet helemaal normaal.

Er komt al een druppeltje uit hoor:o

ontopic: Get big or die trying!
winny heeft niet veel effect op de axis, het meest schadelijke zou de werking op mijn lever zijn. Maar aangezien ik nog jong en gezond ben kan ik dat wel incasseren

Maak je niet druk half belgie en nederland heeft nu verkoudheden, keelontstekingen.....
Laat de dokter gewoon eens in je keel kijken... wss niks aan de hand.

17... ja jong he maar dat heb je nu al genoeg gehoord zeker... hoe lang trai je al?

Te Jonggggggggggggggg Superdude!!!!!!

Er komt al een druppeltje uit hoor:o

ontopic: Get big or die trying!
winny heeft niet veel effect op de axis, het meest schadelijke zou de werking op mijn lever zijn. Maar aangezien ik nog jong en gezond ben kan ik dat wel incasseren

wat ben jij een dom idioot zeg.... al druk het niet zo op je axis steriode is steriode.

Laatst bewerkt:
gewoon ziek, als het aanhoudt even naar dokter gaan. daar betaal je tenslotte premie voor.. ohnee.. jij nog niet, je ouders. je bent nog 17 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven