Fitness Seller

opgezwollen keel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
neej sukkel,
Ik heb dat verzonnen. Om die Achmed figuur te pesten in een oude topic.

@Achmed : Ik hou er toch niks schadelijks aan over. het is maar een milde kuurtje man. En wat breng je weer emotioneel over he:p

1- leer eens mijn naam goed schrijven....
2- heel goed jonge ik zou zeggen ga zo door veel succes, ik wens nog veel kuurtje voor je.
3- ik reageer niet meer in deze topic.

je lymfeklieren kunne opgezwolle zijn...dit gebeurt als deze inkomende lymfevloeistof vreemde stoffen bevat die het immuunsysteem doen prikkelen...dit resulteert in een opgezwollen lymfeklier (onder oksel en rond de hals bevinden zich veel van deze klieren)....in 99% van de gevallen is er dan sprake van een infectie..

een grote kans dat dit een toxi-infectie is waarbij de pathogenen gifstoffen afscheiden die in het lymfevloeistof terecht komt->opgezwolle shizzle

klinkt erger dan het is..eigenlijk hebben de meeste dit bij een kuurtje, alleen regeert de een er erger op dan de ander...

• Topic Starter Topic Starter
je lymfeklieren kunne opgezwolle zijn...dit gebeurt als deze inkomende lymfevloeistof vreemde stoffen bevat die het immuunsysteem doen prikkelen...dit resulteert in een opgezwollen lymfeklier (onder oksel en rond de hals bevinden zich veel van deze klieren)....in 99% van de gevallen is er dan sprake van een infectie..

een grote kans dat dit een toxi-infectie is waarbij de pathogenen gifstoffen afscheiden die in het lymfevloeistof terecht komt->opgezwolle shizzle

klinkt erger dan het is..eigenlijk hebben de meeste dit bij een kuurtje, alleen regeert de een er erger op dan de ander...

thnx man, hier heb ik wat aan.
Je krijgt karma

Op je 17e moet je je gewoon niet met AAS inlaten.

Ook een Winny only is onderdrukkend op je HPTA.

Verder gaat dit nergens meer over. Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven