MuscleMeat

Opname arginine

LoneWolf

Novice
Waardering
0
hey,

Ik neem sind kort elke dag 10gram arginine vlak voor het slapen gaan. Het is zuivere arginine in poeder vorm die ik bestel bij de apotheek.
Nu hoorde ik gisteren van iemand (verkoper supplementindustrie) dat deze bijna niet zou worden opgenomen...
Hij kwam direct met een aantal (dure) producten af die arginine bevatten (lage dosering) en wel goed zouden worden opgenomen door bepaalde toegevoegde transportsystemen.

Volgens de info die ik had gevonden diende ik gewoon ervoor te zoren dat ik de arginine op een lege maag inneem en dat de dosering minimaal 10gram moet zijn om voldoende arginine opgenomen te krijgen (rendement van de opname ligt dus blijkbaar niet zo hoog)

Heeft iemand enig idee van hoe ik de opname zou kunnen verbeteren?

GRTZ
LoneWolf

10 gram is meer als voldoende maar neem het wel op lege maag dan is de opname het beste.Als je je gh aanmaak wilt prikkelen is het misschien een goed idee om er ornithine naast te nemen voordat je naar bed gaat.Ik had erg goede resultaten met deze combi en beide versterken ze elkaars werking.En verkopers smeren altijd duurdere sups aan de mensen want daar leven ze van immers.Dus haal je info beter bij iemand die onafhankelijk is.Das veel betrouwbaarder.

• Topic Starter Topic Starter
Las het volgende: Take 10-15grams of arginine at bedtime in a low glycemic base with appropriate cofactors...

Welke cofactoren bedoeld men hiermee?

Cofactor is in de biochemistry een activator of katalysator, oftewel een stof die simpelgezegt een verbinding aangaat waardoor de andere stof werkzaam word.

Tetrahydrobiopterin.

Laatst bewerkt:
minimaal 10gram moet zijn om voldoende arginine opgenomen te krijgen (rendement van de opname ligt dus blijkbaar niet zo hoog)

Heeft niets met het rendement van de arginine te maken maar met het feit dat het pas werkt bij hoge dosering (ik neem tenminste aan dat je het als GH releaser neem?)

Ik las in de mussle & fitness dat 5-10 gram stikstofoxide (NO), zonder cafeïne,
voor het slapen gaan dezelfde werking heeft als boven omschreven. dit door
de genoemde arginine die in dit product zou zitten.

heeft een van jullie een advies wat ik zou kunnen nemen of kan ik ook
gewoon bij de apotheek arginine halen ?

pure arginine is goedkoop als je het in bulk (pot van 1000gr) bij 1fast400.com koopt. ik heb het vroeger ook bij de apotheek gekocht maar vond dit nogal duur. ik krijg er wel diarree van als ik 10 gr neem.

thanks... ik zal er eens een kijkje gaan nemen.

Terug
Naar boven