MuscleMeat

Nieuws Opnieuw twaalf mensen neergeschoten in VS

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.374
Minstens twaalf mensen, onder wie een driejarig kindje, zijn donderdagavond neergeschoten in Chicago. Het incident volgt amper enkele dagen nadat een schutter dertien mensen doodschoot op een marinebasis in Washington.
Een voorlopig onbekende dader opende donderdagavond rond 22 uur plots het vuur in een park in het zuidwesten van Chicago. Minstens twaalf mensen raakten gewond. Een driejarig kindje en twee volwassenen zouden in levensgevaar verkeren. De andere slachtoffers kwamen er beter van af.

De hulpdiensten kwamen massaal ter plaatse om de slachtoffers naar het ziekenhuis te brengen, aldus de politie.

Getuige Julian Harris vertelde aan de politie dat hij zag hoe een man met dreadlocks vanuit een grijze wagen zomaar begon te schieten op een groepje mensen. ‘Een verlichtingspaal naast mij werd geraakt, gelukkig kon ik me nog net op tijd bukken en naar een huis vluchten’, zegt de man. ‘Er zijn hier bendes die elke avond komen kijken of ze iemand kunnen afknallen. Voor hen is dat gewoon een bezigheid als een andere.’

Bron

'Murica!

Laatst bewerkt:
obama zal hier wel achter zitten :S

gta V

• Topic Starter Topic Starter
NRA Retoriek: Ze zijn dood omdat ze geen wapen bij zich hadden om zichzelf te beschermen.

Of er lopen daar plots veel meer gekken rond, of het is een actie van links Amerika om hun plannen voor meer gun control te verwezenlijken... Het laatste zou me absoluut niet verbazen.

NRA Retoriek: Ze zijn dood omdat ze geen wapen bij zich hadden om zichzelf te beschermen.
Volgens mij zegt de NRA het niet op die manier, maar de moorden vinden wel altijd plaats in gun free zones. De daders weten dat ze zo zorgeloos kunnen knallen zonder hun eigen leven op het spel te zetten.

Meer gun control gaat niets oplossen, criminelen trekken zich natuurlijk niets aan van de wet. Het zijn de brave burgers die hun recht om zich te verdedigen verliezen.

In Amerika is het vuurwapen nu eenmaal een belangrijk gegeven. Dat verander je toch niet meer. Het enige wat helpt is ervoor zorgen dat de criminaliteit daalt.

Kijk, en dit is toch 10x beter dan die achterlijke videogames zoals GTA V????

Krijgen we nu iedere week zo'n topic

Krijgen we nu iedere week zo'n topic

Ja, tot ze allemaal dood zijn.

6ojvnl.gif

Zal wel, zolang ze blijven schieten..

Als ze zo vaak gaan schieten kunnen we beter er 1 topic van maken in plaats van iedere keer een nieuwe te moeten openen .....

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 15:51 ----------

Of er lopen daar plots veel meer gekken rond, of het is een actie van links Amerika om hun plannen voor meer gun control te verwezenlijken... Het laatste zou me absoluut niet verbazen.

Volgens mij zegt de NRA het niet op die manier, maar de moorden vinden wel altijd plaats in gun free zones. De daders weten dat ze zo zorgeloos kunnen knallen zonder hun eigen leven op het spel te zetten.

Meer gun control gaat niets oplossen, criminelen trekken zich natuurlijk niets aan van de wet. Het zijn de brave burgers die hun recht om zich te verdedigen verliezen.

In Amerika is het vuurwapen nu eenmaal een belangrijk gegeven. Dat verander je toch niet meer. Het enige wat helpt is ervoor zorgen dat de criminaliteit daalt.

Volgens mij daalt criminaliteit al een poosje (althans in [Link niet meer beschikbaar] of eigenlijk in de [Link niet meer beschikbaar] en ook wel in de [Link niet meer beschikbaar]), maar het [Link niet meer beschikbaar] lijkt alleen maar toe te nemen (ook in [Link niet meer beschikbaar])?

Daalt de criminaliteit of het aantal aangiftes? Enige reden om tegenwoordig nog aangifte te doen is voor de verzekering.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

België zou boven Amerika uitstijgen indien we pedofielen zouden bestraffen.

Terug
Naar boven