Fitness Seller

Oppakken na een jaar studentenleven, hoe?

farmer03

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
96kg
Ik heb 2 jaar voor dat ik ging studeren vrij serieus getraind(3/4) in de week. Dit is op een laag pitje geraakt toen ik ging studeren. Veel gedronken/gegeten dus de nodige kilo's zijn eraan gekomen. Ik wil het fitnessen nu weer gaan oppakken en er ook weer een beetje naar gaan leven. Wat is handig om te doen, eerst vet afbreken of is het juist handig om weer gewoon te gaan trainen?

ligt eraan hoe hoog vp je hebt, maar rippetoe lijkt me handig om weer snel kracht terug te winnen :)

Ik heb 2 jaar voor dat ik ging studeren vrij serieus getraind(3/4) in de week. Dit is op een laag pitje geraakt toen ik ging studeren. Veel gedronken/gegeten dus de nodige kilo's zijn eraan gekomen. Ik wil het fitnessen nu weer gaan oppakken en er ook weer een beetje naar gaan leven. Wat is handig om te doen, eerst vet afbreken of is het juist handig om weer gewoon te gaan trainen?

100% inzetten ;)

Verder kan ik je zeker Rippetoe aanraden, dat werkt voor mij uitstekend!

idd rippetoe en je voeding aanpassen..

FF een paar weken niet drinken tot je weer een enkel glas per week kan pakken. Tenminste dat was mijn ervaring, die gewoonte loslaten was lastiger dan ik eerst dacht.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks voor het advies!

offtopic, train je met rippetoe ook achterkant schouders..? (ik weet hoe de rippetoe schema er uit ziet.)

Terug
Naar boven